
„Coś zabija dzieciaki” tom 8 - recenzja
Seria „Coś zabija dzieciaki” ma się wciąż dobrze, bo ukazało się już ponad czterdzieści zeszytów, lub jak kto woli osiem tomów.

„Jeremiah” tom 30: „Fifty-fifty” - recenzja
Wydawać się mogło, że Jeremiah i Kurdy, dwaj niepoprawni łazikowcy, za nic mają perspektywę ustabilizowania swoich żywotów.

„Jeremiah” tom 29: „Mały kotek nie żyje” - recenzja
Syndrom słabszych momentów serii to w przypadku liczonych w dziesiątkach albumów przedsięwzięć zjawisko z gatunku nieuniknionych.

„Morgan” - recenzja
Doświadczony gliniarz mści się za śmierć swojej córki.

„Dziedzictwo kulturowe” - recenzja
W swoim czasie, wśród wielbicieli przeszłości, sporą popularnością cieszyły się zbiorki rozpisanych chronologicznie wydarzeń historycznych, ujętych w wersji dla „optymistów” i „pesymistów”.

„Przerysowani II. Komiksowe opowieści o samouszkodzeniach” - recenzja
Reinscenizacja traumy – komiks jako medium empatycznej dekonstrukcji tabu.

„Sierżant Rock i armia trupów” - recenzja
Od kiedy tylko znów było to możliwe (tj. od nieformalnego złagodzenia zasad obowiązującego w Stanach Zjednoczonych Komiksowego Kodu) w ofercie DC Comics nigdy więcej nie brakowało już horrorów.

„Ćma: Koi no yokan” - recenzja
Jak w swoim czasie zadeklarował pomysłodawca przypadków Cypriana Leopolda Różewicza: „Ćma to nie Marvel! Ćma to Radiohead!”.

„Bastion” tom 2: „Amerykańskie koszmary” - recenzja
Drugi tom „Bastionu” rozwija dramat zapoczątkowany w pierwszej części, przenosząc czytelnika w głąb rozpadającego się świata i rozpaczliwych prób odbudowy utraconego porządku.

„Mity Kościanego Sadu. Przejście” - recenzja
„Kiedy patrzysz w otchłań, ona również patrzy w ciebie” — aforyzm Nietzschego mógłby stanowić motto „Przejścia”, gdyby Lemire rzeczywiście chciał powiedzieć coś więcej, niż tylko to, że otchłań istnieje.

„Błonia tajemnicy” - recenzja
„Błonia tajemnicy” to antologia komiksowa, która — wbrew pozorom — nie jest po prostu adaptacją twórczości Stefana Grabińskiego.

„Kroniki Wielkiej Puszczy” tom 1: „Tajemnica starszej pani” - recenzja
Jak ja lubię zaskoczyć się komiksem, a zwłaszcza debiutanckim albumem.

„Bastion” tom 1: „Kapitan Trips” - recenzja
Geneza projektu: King, Marvel i dekonstrukcja mitu amerykańskiego.

„Echo Jeden” - recenzja
Przyrodniczy edukator Tomasz Samojlik rozpoczyna nową serię.

„Daredevil” tom 1 - recenzja
Niejednoznacznie oceniany staż Charlesa Soule’a przy tytule poświęconym Śmiałkowi dobiegł końca i tym samym nadszedł czas wykazania się nowego scenarzysty.

„Diuna: Ród Harkonnenów” tom 3 - recenzja
Wedle porzekadła przypisywanego skądinąd znanym Klingonom „(…) zemsta najlepiej smakuje na zimno”.

„Siberia 56” - recenzja
Siberia 56: Topografia pustki, czyli science fiction jako ćwiczenie z bezradności.

„Kraina koszmarów” tom 2: „Szklany dom” - recenzja
Tynion, Estherren, Delpeche i Llovet po raz drugi zapraszają czytelników do „Krainy koszmarów”.

„Batman: Azyl Arkham” - recenzja
Batman: Azyl Arkham to jedno z najbardziej mrocznych i psychologicznie złożonych dzieł w całej mitologii Mrocznego Rycerza.

„Projekty Manhattan” tom 1: „Niedobra nauka” - recenzja
Jonathan Hickman to twórca, którego styl bywa polaryzujący – jego narracje są gęste, koncepcyjnie ambitne i pełne rozgałęziających się wątków.

„Batman: Łowy” - recenzja
Przynajmniej na ten moment seria „Batman: The Legends of the Dark Knight” niezmiennie uznawana jest za jedną z najbardziej udanych inicjatyw twórczych związanych z jej tytułową osobowością.

„Goldorak” - recenzja
Och, uwielbiam wielkie roboty. Japońskie Gundam, Macross, Patlabor czy amerykański Battletech/Mechwarrior to jedne z moich ulubionych mediów.

„AKT” #37 - recenzja
Za oknem pierwsze oznaki wiosny, pogoda coraz lepsza, dni coraz dłuższe i cieplejsze a tymczasem przyszło mi w tych okolicznościach przyrody wrócić nie tylko do świąt Bożego Narodzenia, nie tylko do samej zimy.

„Nienawidzę Baśniowa” tom 5: „Gert w piekle” - recenzja
O do ciężkiego fuja! Gert wróciła! "Nienawidzę Baśniowa", niepoprawnie zabawna seria Skottiego Younga, doczekała się kontynuacji.

„Róża” tom 2: „Misja Przeklętych” - recenzja
Współczesne reinterpretacje klasycznych baśni nie są zjawiskiem nowym. Od dekonstrukcji „Alicji w Krainie Czarów” w „American McGee’s Alice” po feministyczne ujęcia Kopciuszka w literaturze YA – baśnie są nieustannie przepisywane, analizowane i nadbudowywane.

„Superman” tom 1: „Supercorp” - recenzja
Superman to postać, która przez dekady przechodziła liczne metamorfozy, dostosowując się do zmieniających się czasów i oczekiwań czytelników.

„Fury MAX” tom 1 - recenzja
Linia wydawnicza „MAX” na ogół kojarzona jest z prawdopodobnie jak dotąd najbardziej udanymi „występami” Franka „Punishera” Castle’a oraz debiutem Jessiki Jones.

„Sceny zbrodni” - recenzja
Pisarz kryminalny jest jak iluzjonista – przy użyciu dobrze znanych narzędzi musi sprawić, by publiczność raz jeszcze uwierzyła w magię.

„Przygody Supermana. Jon Kent” - recenzja
Komiks Przygody Supermana: Jon Kent to kolejna odsłona przygód syna Clarka Kenta i Lois Lane, który w ostatnich latach stał się pełnoprawnym następcą swojego ojca.

„Zbłąkane kule” tom 2: „Brutalność uczuć” - recenzja
W świecie Zbłąkanych kul Davida Laphama słowa mafijnego bossa nabierają szczególnego znaczenia.

„Pingwin” tom 1: „Długa droga do domu” - recenzja
Tom King, znany z niebanalnych interpretacji postaci ze świata DC Comics, powraca z kolejną opowieścią osadzoną w Gotham – Pingwin: Długa droga do domu.

„Smerfy” tom 41: „Gargamel, przyjaciel Smerfów” - recenzja
W kolejnej przygodzie podopiecznych Papy Smerfa na tzw. dzień dobry otrzymujemy typowy dla tej serii początek.

„Smerfy” tom 35: „Smerfy i fioletowa fasola” - recenzja
Pomimo ogólnego zabiegania, mnogości obowiązków oraz całkiem licznych zagrożeń, z którymi raz za razem Smerfy zmuszone są się borykać, nie porzucają one zamiłowania również do uciech doczesnych.

„Świat Arkadiego” tom 1 - recenzja
Eksplozja komiksowej fantastyki na łamach magazynu „Métal Hurlant” to zjawisko z gatunku nie do przecenienia.

„Wujek Sknerus i Dziesięciocentówka nieskończoności” - recenzja
Z każdym kolejnym rokiem jesteśmy świadkami zataczającej coraz większe kręgi nieznośnej komercjalizacji kultury.

„X-Men. Saga Miotu” - recenzja
Jest kosmos Marvela odzwierciedleniem dusz mutantów, tak jakby tylko w tych mrocznych odmętach stworzenia wychowankowie Charlesa Xaviera mogli bez obaw zaniechać ziemską maskaradę, uwalniając się od trawiących ich obłudy i strachu.

„Ernie Pike” – recenzja
Miłośnicy talentu Hugo Pratta będą zadowoleni.

„Pożeracze nocy” tom 1: „Pożeraczka nocy”- recenzja
Jak smakuje noc? Nie mam pojęcia.

„The Amazing Spider-Man Epic Collection: Skradzione życie“ - recenzja
Po dramatycznych wydarzeniach, jakie miały miejsce podczas „Rzezi maksymalnej” urządzanej przez Carnage’a i jego przybraną „familię” dla Spider-Mana przyszedł czas na mały odpoczynek.

„Parszywy drań” tom 2 - recenzja
Drugi tom opowieści „Parszywy drań” nie zawodzi oczekiwań.

„Nie puszczaj mojej dłoni” - recenzja
Listopadowa pozycja od Non Stop Comics zabiera nas do Reunion - zamorskiego departamentu Francji, gdzie, zamiast wakacyjnego wypoczynku, bohaterowie muszą uciekać.

„Batman/Superman World’s Finest” tom 1: „Diabeł Nezha” - recenzja
Tradycje publikowanego w latach 1941-1986 magazynu „World’s Finest Comics”, co jakiś czas są przez twórców spod szyldu DC Comics „odgrzewane”.

„Extremity” tom 2: „Wojowniczka” - recenzja
Witamy w piekle. Dzięki drugiemu, a zarazem finalnemu tomowi miniserii Extremity powracamy do ultrabrutalnego, a zarazem intrygującego i wciągającego świata i jego mieszkańców.

„Ratman. W poszukiwaniu szczęśliwego czasu” - recenzja
Czy stworzenie przez innych artystów własnej wersji przygód wykreowanego przez siebie bohatera, to najdoskonalsza forma komiksowego uznania?

„Vasco – wydanie zbiorcze” księga 8 - recenzja
Po przeszło dwudziestu odsłonach dzieła swojego życia (czyli oczywiście serii „Vasco”) Gilles Chaillet doszedł najwyraźniej do wniosku, że przy tworzeniu kolejnych odsłon tego wciąż popularnego przedsięwzięcia ograniczy się do tworzenia fabuł.