„Brahms: The Boy II” - recenzja

Kino marnej grozy przeżywa renesans.

„Bad Boy” - recenzja

Przyznam się szczerze, że nie jestem fanem filmów Patryka Vegi.

„Wyspa Fantazji” - recenzja

Każdy ma jakieś swoje mniej lub bardziej pokręcone fantazje, fetysze czy zachcianki. 

„Głębia strachu” - recenzja druga

Obecnie jako rasa ludzka z większą dokładnością zbadaliśmy niebo nad naszymi głowami niż dna mórz i oceanów. 

„Głębia strachu” - recenzja

Produkcji żerujących na sukcesie Obcego było kilka, ale próżno w nich szukać napięcia czy atmosfery grozy z obrazu Ridleya Scotta. 

„Jumanji”: „Następny poziom” - recenzja

Dwa lata temu powrót Jumanji okazał się dla Sony prawdziwą żyłą złota.

„Gwiezdne Wojny”: „Skywalker. Odrodzenie” - recenzja

Jak mówi kultowe przysłowie „Na krzywe drzewo nawet Salomon nie naleje”.

„Śnieżna paczka” - recenzja

Mikołaj i święta to okres, gdy w polskich kinach królują filmy animowane, familijne oraz lekkie komedyjki mające wprowadzić widzów w dobry nastrój. 

„Na noże” - recenzja

Dobrych kryminałów ostatnio w kinie ze świecą szukać, jak już się pojawiają, to są co najwyżej poprawne.

„Kraina lodu II” - recenzja

Trochę czasu minęło od premiery Krainy lodu, swoistego animowanego fenomenu. 

„Terminator: Mroczne przeznaczenie” - recenzja

Różnie to bywa z sequelami kultowego filmu Jamesa Camerona.

„Boże Ciało” - recenzja

Nawet człowiek wielkiej wiary – tak jak bohater filmu Boże Ciało – może zbłądzić.

„Countdown” - recenzja

Pamiętacie tandetny horror o zabójczej aplikacji komórkowej, który nawiedził kina u schyłku 2016 roku?

„Escape Room” (2019) - recenzja

Trzy produkcje zatytułowane Escape Room - powstałe w ciągu niespełna trzech lat - mogą świadczyć o popularności tego typu rozrywek, a dokładnie przeniesienia pokoju zagadek na grunt kina grozy.

„Czarownica 2” - recenzja

Studio Disneya nie zamierza przestać kręcenia przeróbek swoich animowanych hitów, a kolejne tytuły sypią się jak z rękawa.

„O Yeti!” - recenzja

Sezon polowań na Yeti w pełni, a na cel coraz częściej i chętniej biorą go filmowcy.

„Zombieland 2” - recenzja

Czekaliśmy, czekaliśmy i w końcu doczekaliśmy się kontynuacji przebojowego Zombieland z 2009 r.

„Dom strachów” - recenzja

Okres Halloween to wysyp nie zawsze dobrej jakości horrorów, które mają napędzić trochę młodzieży do kin i zapewnić producentom względnie niezłe wpływy ze sprzedaży biletów.

„Rodzina Addamsów” - recenzja

Wielka kariera Rodziny Addamsów zaczęła się dawniej, niż większość nas sądzi, bo już w latach sześćdziesiątych.

„Wojna o prąd” - recenzja

Są takie filmy, o których nic się nie wie i trafia się na nie przypadkiem.

„Joker” - recenzja trzecia

Kinowe uniwersum DC, potocznie zwane DC Extended Universe (DCEU), miało swoje wzloty i upadki. 

„Ślicznotki” - recenzja

Wijąca się na rurze Jennifer Lopez to niecodzienny widok, zwłaszcza dla pięćdziesięciolatki starającej się konsekwentnie utrzymywać nienaganny wygląd na potrzeby kolejnych komediowych produkcji. 

„Zabawa w pochowanego” - recenzja

Z rodziną ponoć najlepiej wychodzi się na zdjęciu, ale przecież nie w każdej familii muszą rozgrywać się dantejskie sceny. 

„Joker” - recenzja druga

W mojej głowie zawsze istniały trzy wizje czy też może aspekty postaci Jokera – gangster, terrorysta i psychopata.

„Angry Birds 2” - recenzja

Wściekłe Ptaki ponownie zawitały do kin.

„Był sobie pies 2” - recenzja

Pies – szef powrócił, co może nieco dziwić, bo przecież pierwsza część serii w reżyserii Lasse Hallströma wielkiej furory nie zrobiła.

„Joker” - recenzja

Każda kreacja Jokera na dużym ekranie wzbudzała niemałe emocje, każda była zgoła inna, ale w większym stopniu była zakorzeniona w mitologii Mrocznego Rycerza.

„Toy Story 4” - recenzja

Toy Story to seria, która zapisała się w historii kinematografii jako pierwsza pełnometrażowa animacja komputerowa, a jej dotychczasowe odsłony podbijały serca wielu widzów na całym świecie. 

„Operacja człowiek w czerni” - recenzja

Kino detektywistyczne dla młodego widza to coś, co zdarza się od czasu do czasu. 

„To: Rozdział 2” - recenzja druga

27 lat minęło jak dwa… W 2017 roku w kinach pojawił się obraz To w reżyserii Andy'ego Muschiettiego.

„Rambo V”: „Ostatnia krew” - recenzja

Sylvester Stallone sukcesywnie wraca do bohaterów, którym zawdzięcza sławę i filmową karierę.

„Kwiaty miłości” - recenzja

Ekranowe adaptacje sztuk to zawsze wielkie wyzwanie dla filmowców. 

„Sztuka ścigania się w deszczu” - recenzja

Niech nie zmyli was tytuł nowego filmu Simona Curtisa (Mój tydzień z Marilyn). 

„To: Rozdział 2” - recenzja

Pierwsze To pomimo bardzo dobrego aktorstwa i niezłej oprawy przyjąłem dość letnio.

„Polityka” – recenzja

Na plakacie do Polityki widnieją zakazane gęby niczym na przydrożnym bilbordzie będącym elementem kosztownej kampanii wyborczej.

„Pełzająca śmierć” - recenzja

Pełzająca śmierć to krótki film o pożeraniu.

„Pewnego razu w... Hollywood” - recenzja

Pewnego razu w Hollywood pojawił się młody i nikomu nieznany człowiek, który spuścił ze smyczy swoje wściekłe psy. 

„Dora i Miasto Złota” - recenzja

Familijno-przygodowe kino młodzieżowe to wciąż mało wykorzystany motyw we współczesnym kinie.

„Świat w ogniu” - recenzja

Tylko cud mógł sprawić, że słabiutki Londyn w ogniu (sequel Olimpu w ogniu) doczeka się kontynuacji.

„Gdzie jesteś, Bernadette?” - recenzja

Richard Linklater jest znany za nagradzany i doceniony przez krytyków Boyhood, ale jego ostatnie filmy nie doczekały się kinowej dystrybucji w Polsce.

„Na bank się uda” – recenzja

Komedia kryminalna to zdradliwy gatunek, który niewprawnego twórcę może sprowadzić na manowce. 

„Królowe zbrodni” - recenzja

Hell’s Kitchen nie jest wyłącznie domeną Daredevila czy amerykańskim reality show o gotowaniu. 

„Upiorne opowieści po zmroku” - recenzja

Mimo że w materiałach promujących Upiorne opowieści po zmroku przewija się nazwisko Guillermo del Toro to jednak obrazowi André Øvredala daleko do poziomu twórcy Kształtu wody.

„Szybcy i wściekli: Hobbs i Shaw” - recenzja

Seria Szybcy i wściekli to swego rodzaju ewenement. Przygody Dominica Torretto i jego rodziny niebawem dobiją do dziesiątej odsłony

„W deszczowy dzień w Nowym Jorku” - recenzja

Woody Allen nie zwalnia tempa i powraca po rocznej przerwie.