Nowa era Assasina

W ostat­nich ty­go­dniach po pre­mie­rze pierw­sze­go zwia­stu­na „Val­hal­li” prze­czy­tać moż­na by­ło spo­ro kry­tycz­nych ar­ty­ku­łów i ko­men­ta­rzy, spo­śród któ­rych prze­bi­ja­ją się przede wszyst­kim za­rzu­ty, do­ty­czą­ce odej­ścia od ko­rze­ni „As­sas­sin’s Cre­eda” i ko­pio­wa­nia roz­wią­zań zna­nych z „Ori­gins” czy zwłasz­cza „Odys­sey” 

Nowy Football Manager 2020 - Jedna z najlepszych gier sportowych?

No­wa wer­sja FM by­ła już do­stęp­na w wer­sji be­ta od kil­ku ty­go­dni. 

Dlaczego CS:GO jest tak popularny w Polsce?

Wśród se­tek gier co ro­ku tra­fia­ją­cych na skle­po­we pół­ki, czy też ra­czej do cy­fro­wej bi­blio­te­ki Ste­am lub in­nej plat­for­my dys­try­bu­cyj­nej, tra­fia­ją się ty­tu­ły le­gen­dar­ne, któ­re na la­ta pod­bi­ja­ją ser­ca gra­czy.

Po prostu... Nintendo

Chęt­nych na no­wą kon­so­lę Nin­ten­do Switch, któ­ra za­de­biu­to­wa­ła w mar­cu te­go ro­ku, wciąż nie bra­ku­je.

Taki mamy klimat na VR

HTC Corp., któ­re ko­ja­rzy­my przede wszyst­kim z pro­duk­cji smart­fo­nów, pra­cu­je nad tech­no­lo­gią śle­dze­nia ru­chów ga­łek ocznych (eye-trac­king­tech­no­lo­gy).

FIFA na Nintendo Switch

To już pew­ne – Nin­ten­do mie­rzy wy­so­ko z kon­so­lą Switch.

2017 rokiem... Nintendo?

Rok 2017 dla fa­nów Nin­ten­do za­po­wia­da się na­praw­dę smacz­nie.

[E3 2013] Relacja z konferencji Sony

Kon­fe­ren­cja So­ny roz­po­czę­ła się od za­pew­nień, że obec­ne plat­for­my (Vi­ta, Play­Sta­tion 3) na­dal bę­dą wspie­ra­ne. Obie­ca­no, że na Vi­cie spo­dzie­wać się mo­że­my ta­kich pro­duk­cji jak Bat­man: Ar­kham Ori­gins, Do­ki Do­ki Uni­ver­se, Kil­l­zo­ne: Mer­ce­na­ry, The Wal­king De­ad  czy cho­ciaż­by De­sti­ny of Spi­rits.

[E3 2013] Relacja z konferencji Ubisoftu

Ubi­soft za­wsze za­czy­na swo­je kon­fe­ren­cje z hu­kiem – tak sa­mo by­ło tym ra­zem. Im­pre­zę roz­po­czął Jer­ry Can­trell z Ali­ce in Cha­ins, da­jąc po­pis swo­ich mu­zycz­nych umie­jęt­no­ści.

[E3 2013] Relacja z konferencji Electronic Arts

Elec­tro­nic Arts roz­po­czę­ło swo­ją kon­fe­ren­cję od pre­zen­ta­cji naj­now­szej czę­ści Plant vs. Zom­bies, za­ty­tu­ło­wa­nej Gar­den War­fa­re.

[E3 2013] Relacja z konferencji Microsoftu

Cho­ciaż kon­fe­ren­cja Mi­cro­so­ftu nie od­by­ła się bez drob­nych prze­szkód i opóź­nień, to jed­nak wy­pa­dła o wie­le le­piej niż ta, na któ­rej za­po­wie­dzia­no no­we­go Xbo­xa.

Nowy Xbox to Xbox One - o konferencji słów kilka

To już ofi­cjal­ne - no­wa kon­so­la kor­po­ra­cji Bil­la Ga­te­sa to Xbox One (a nie jak spe­ku­lo­wa­no wcze­śniej, Xbox In­fi­ni­ty).

The Night of the Rabbit - zapowiedź

Za­po­wiedź przy­go­dów­ki The Ni­ght of the Rab­bit.

Letnia Konferencja CD Projekt RED - sprawozdanie

Let­nia Kon­fe­ren­cja CD Pro­jekt RED  roz­po­czę­ła się wzmian­ką o po­nad 400 ty­sią­cach sprze­da­nych eg­zem­pla­rzy „Wiedź­mi­na 2" - i to wszyst­ko w prze­cią­gu pierw­sze­go ty­go­dnia.

Przedpremierowe uruchomienie Wiedźmina 2 wielką wtopą? [AKTUALIZACJA]

Każ­dy po­sia­dacz Edy­cji Ko­lek­cjo­ner­skiej dru­giej czę­ści przy­gód Ge­ral­ta miał mieć moż­li­wość uru­cho­mie­nia gry na dzień przed jej pre­mie­rą. Tak nie­ste­ty się nie sta­ło.

padbar - krótkie sprawozdanie z otwarcia

Wczo­raj o go­dzi­nie 20.00 przy uli­cy Ewan­ge­lic­kiej 6 w Lu­bli­nie na­stą­pi­ło ofi­cjal­ne otwar­cie pierw­sze­go w Pol­sce ba­ru dla gra­czy.

Plany na rok 2010

Za­zwy­czaj pod ko­niec ro­ku pu­bli­ku­je­my pod­su­mo­wa­nie mi­nio­nych 12 mie­się­cy. Tym ra­zem, za­miast pa­trzeć wstecz i za­sta­na­wiać się, czy był to rok do­bry dla gra­czy czy też nie, sku­pi­my się na tym, co nas cze­ka w nad­cho­dzą­cym cza­sie.

„Art of Murder: Sztuka Zbrodni” i „Klątwa Lalkarza”, czyli agentka FBI, wyprawa archeologiczna oraz rewolucja francuska

Se­ria „Art of Mur­der" jest ko­lej­nym przy­kła­dem do­brze zre­ali­zo­wa­nej gry przy­go­do­wej, któ­ra przy­cią­ga gra­cza nie tyl­ko cie­ka­wy­mi za­gad­ka­mi, ale rów­nież dość in­te­re­su­ją­cą fa­bu­łą oraz świet­nie wy­ko­na­ną stro­ną tech­nicz­ną.

Blood Bowl - zapowiedź

Po suk­ce­sach ja­kie od­niósł War­ham­mer 40.000: Dawn of War, fir­ma Ga­mes Work­shop co­raz od­waż­niej za­czę­ła udzie­lać li­cen­cji na swo­je pro­duk­ty.

Empire: Total War - przewodnik

Se­ria To­tal War ma dość dłu­gą hi­sto­rię (jak na gry kom­pu­te­ro­we). Jej pierw­szą od­sło­ną był „Sho­gun: To­tal War" wy­da­ny w ro­ku 2000. Od tam­te­go cza­su uka­za­ły się ko­lej­ne trzy czę­ści i pięć do­dat­ków do nich.

Wywiad z twórcami Wiedźmina

"Wiedź­min" to na­dal bar­dzo go­rą­cy te­mat, szcze­gól­nie w świe­tle ostat­nich ogło­szeń, do­ty­czą­cych wer­sji kon­so­lo­wej. Tym sa­mym prze­pro­wa­dzi­li­śmy ma­ły wy­wiad, z twór­ca­mi przy­gód Ge­ral­ta.

Podsumowanie roku 2008

Ze­sta­wie­nie naj­waż­niej­szych gier i wy­da­rzeń mi­nio­ne­go ro­ku.

Neverwinter Night's 2 - Arymateya

W imie­niu eki­py pierw­sze­go w Pol­sce ser­we­ra Ne­ver­win­ter Ni­ghts 2 „Ary­ma­teya” chcę prze­ka­zać, że pra­cę nad je­go trze­cią od­sło­ną zo­sta­ły za­koń­czo­ne! Ser­decz­nie za­pra­szam do za­po­zna­nia się z in­for­ma­cja­mi do­ty­czą­cy­mi te­go przed­się­wzię­cia wszyst­kich tych, któ­rzy do tej po­ry nie mie­li ta­kiej oka­zji.

Relacja ze spotkania z Larą Croft w warszawskim Empiku

W tą so­bo­tę w war­szaw­skim Em­pi­ku od­by­ło się spo­tka­nie z no­wą bo­dy­du­bler­ką La­ry Croft - Ali­son Ca­roll. Za­in­te­re­so­wa­nych za­pra­sza­my do lek­tu­ry re­la­cji z kon­fe­ren­cji pra­so­wej.

Discworld Noir - klasyka nie umiera nigdy

Co otrzy­ma­my z po­łą­cze­nia świet­nej, kry­mi­nal­nej opo­wie­ści, nie­sa­mo­wi­te­go świa­ta uko­cha­ne­go przez rze­sze fa­nów oraz po­rząd­nej gry przy­go­do­wej? Od­po­wiedź na to py­ta­nie znaj­dzie­cie w tym oto ar­ty­ku­le, po­świę­co­nym grze "Di­scworld No­ir".

Painkiller – historia serii

Ko­lej­na gra, ko­lej­na se­ria, ko­lej­ny ar­ty­kuł. Tym ra­zem na ce­low­ni­ku zna­lazł się pol­ski "Pa­in­kil­ler", ze stu­dia Pe­ople Can Fly.

Podsumowanie roku 2007

 Ja­ki był rok 2007? Czy zdo­łał się za­pi­sać zło­ty­mi zgło­ska­mi w pa­mię­ci gra­czy? Czy gry kom­pu­te­ro­we do­cze­ka­ły się wresz­cie ko­lej­ne­go prze­ło­mu? Cóż, to już każ­dy mu­si oce­nić sam - ale ten tekst po­wi­nien Wam choć nie­co roz­ja­śnić sy­tu­ację.

Hitman - historia serii

Ko­lej­ny ar­ty­kuł z cy­klu "Hi­sto­ria se­rii". Tym ra­zem pa­dło na jed­ne­go z naj­po­pu­lar­niej­szych za­bój­ców - Agen­ta 47.

MAX PAYNE - Antologia

Naj­słyn­niej­szy gli­niarz w hi­sto­rii gier kom­pu­te­ro­wych po­wra­ca. Dzię­ki ro­dzi­me­mu dys­try­bu­to­ro­wi ma­my oka­zję jesz­cze raz prze­żyć wspa­nia­łą przy­go­dę, więc jest to naj­lep­szy mo­ment, aby przed­sta­wić wszyst­kim po­stać Ma­xa Pay­ne'a. Za­pra­szam go­rą­co do lek­tu­ry!

The Neverhood - powrót do korzeni

Choć nie jest to naj­śwież­sza gra, to jed­nak za­słu­gu­je na wzmian­kę w na­szym dzia­le. Star­si gra­cze za­pew­ne się uśmiech­ną, in­nym ty­tuł ten ra­czej wie­le nie po­wie - ale i tak war­to się z nim za­po­znać.

Call of Duty - historia serii

Ko­lej­ny ar­ty­kuł z cy­klu "Hi­sto­ria se­rii". Tym ra­zem bie­rze­my pod mło­tek cykl Call of Du­ty - czy wyj­dzie z te­go obron­ną re­ką? Za­chę­cam do lek­tu­ry.

Tomb Raider - historia serii

Jed­na z naj­dłuż­szych se­rii w dzie­jach roz­ryw­ki kom­pu­te­ro­wej. Po­nad sie­dem ty­tu­łów w cy­klu, wie­le kon­wer­sji na róż­ne plat­for­my oraz ty­sią­ce sprze­da­nych eg­zem­pla­rzy. Kto nie sły­szał o La­rze Croft nie­fch się na­wet do te­go nie przy­zna­je. A jak to wszyst­ko do­kład­nie wy­glą­da? Prze­czy­taj­cie po­niż­szy ar­ty­kuł...

Heroes of Might And Magic - historia serii

Kto nie sły­szał o tej se­rii? Jest to chy­ba je­den z naj­po­pu­lar­niej­szych cy­klów w bran­ży gier kom­pu­te­ro­wych. Naj­po­pu­lar­niej­szy i po­sia­da­ją­cy dość burz­li­wą hi­sto­rię.