Zaskakująca relacja pracy i przyjemności

Zapraszamy do przeczytania trzeciej części cyklu "Mistrza Gry punkt widzenia" zatytułowanej "Zaskakująca relacja pracy i przyjemności". Życzymy przyjemnej lektury i zapraszamy do komentowania. 

Wielka odpowiedzialność i wielka władza

Zapraszamy do przeczytania drugiej części cyklu o sztuce mistrzowania. Pierwsza wywołała bardzo dużą reakcję środowiska, miejmy nadzieję, że druga spotka się z nie mniejszym zainteresowaniem. 

Mistrza Gry punkt widzenia. CZĘŚĆ PIERWSZA: PUNKT SIEDZENIA

Zapraszamy do przeczytania dość długiego, ale bardzo interesującego tekstu o tajnikach mistrzowania. Jest to pierwszy artykuł z planowanego cyklu. Życzymy przyjemnej lektury. 

"Graj Twardo" - recenzja

Zapraszamy do przeczytania recenzji almanachu dla mistrzów gry "Graj Twardo" Johna Wicka, który niedawno ukazał się nakładem wydawnictwa Portal. Życzymy przyjemnej lektury.

Pociąg - zwycięski scenariusz Quentina 2008

Przedstawiamy zwycięską przygodę X edycji konkursu na najlepszy scenariusz do gry fabularnej Quentin. Pociąg, scenariusz autorstwa Piotra Odolińskiego, przeznaczony jest do rozegrania w systemie Nowego Świata Mroku, ale wszyscy miłośnicy magicznych historii znajdą w nim coś dla siebie.

"Emily in Wonderland" - scenariusz

Zapraszamy do zapoznania się ze szkicem ciekawego scenariusza naszego redakcyjnego kolegi. Mamy nadzieję, że Wam się spodoba.

Nie wszystko kończy się dobrze

Zapraszamy do zapoznania się ze scenariuszem do dowolnego systemu fantasy, przeznaczonym dla zaawansowanych graczy. Mamy nadzieję, że Wam się spodoba i dostarzczy niezapomnianych przeżyć na sesji.

Narzędzia MG - Pole bitwy w Neuroshimie

W naszym Almanachu dowiecie się jak można za pomocą przedmiotów ze sklepu z zabawkami urządzić graczom ciekawy plan sytuacyjny. Po reakcji graczy dowiesz się, dlaczego każdy ma w sobie coś z dziecka. Czas na żołnierzyki i resorki.

Nawet Mistrz się czasem myli - o błędach w prowadzeniu

Kilka słów o tym jak nie prowadzić. Najbardziej kardynalne błędy Mistrzów Gry wraz z radami, jak od nich stronić.

Dobre dobrego początki - narracyjne sposoby rozpoczynania sesji

Kilka narracyjnych  technik rozpoczynania sesji, które z pewnościa urozmaicą rozgrywkę. Dla wszystkich tych, którym znudził sie już sławetny wstęp - "jesteście w karczmie".