Scenariusze na falkonowy turniej Infinity
Dodane: 02-11-2008 04:52 ()
Zapraszamy do zapoznania się z scenariuszami do gry Infinity. Zostaną one wykorzystane podczas turnieju pt "Incydent przy stacji 29" na Falkonie 2008. Rozpocznie się on w sobotę (15.11.) o godzinie 10.00. Autorami scenariuszy są Mirek i przyjaciele.
Incydent przy stacji 29
Scenariusz I
- 2 godziny temu automatyczna stacja przekaźnikowa nr 29 przestała nadawać sygnał. Ze zdjęć satelitarnych nie wynika nic, bo sama stacja jest białą plamą. To strefa neutralna, a jako że zupełnie „przypadkiem" przelatujemy w pobliżu naszym obowiązkiem jest sprawdzić co tam się stało i czy nie możemy jakoś pomóc.
Mamy sprawdzić dlaczego stacja przestała nadawać, ale ważniejsze jest ustalić czemu tego cholerstwa nie widać na żadnych zdjęciach. Oficjalnie stacja jest cywilna a coś, co zakłóca satelity interesuje każdego więc na pewno nie będziemy jedynymi samarytanami w okolicy. Wchodzimy standardowo, na karetę i 2 pary. Ktoś ma pytania to niech napiszę do swojego przedstawiciela w Partii.
Porucznik Lu Bao podniósł swój hełm z żółtymi oznaczeniami 34 Cesarskiego, stuknął go pięścią na szczęście i założył. Zatrzaski szczęknęły cicho uszczelniając pancerz. Transporter podchodził do lądowania.
Cele:
- główny (2VP) zdobyć i wynieść przez własną strefę odłamek „skały".
- poboczny (1VP) odkryć więcej znaczników niż przeciwnik.
- poboczny (1VP) rozbić przeciwnika.
Wystawienie:
- żadnych ograniczeń.
Zasady specjalne:
- Na linii środkowej stołu leżą 3 znaczniki (1 na środku, pozostałe w odległości 8" od niego), jeden z nich to odłamek „skały", gracze nie wiedzą który to znacznik.
- Jeśli chce się zdobyć kawałek „skały" dowolna figurka ( poza: tagami, remami, antypodami, dog facami po zmianie, gakisami) w BtB musi zdać test PH, jest to short skill. Nie zdany test można powtarzać dowolna ilość razy. Zdany test pozwala odkryć znacznik. Jeśli jest to odłamek dobrze trafiłeś, podniesienie to short skill, można go przekazać innemu modelowi w BtB (short skill). Leżący kawałek może podnieść dowolna figurka np. po tym jak zostawi go zabita jednostka.
- Model niosący odłamek nie może wejść w kamuflaż (minusy do BS za kamuflaż wciąż działają).
- Z powodu znacznego nagromadzenia i dziwnego działania „skały" występują poważne problemy z komunikacją. Na jeden model można przeznaczyć w turze max 2 rozkazy.
Scenariusz II
- . . . 5 . . 6 . . 7. Lu Bao bezgłośnie wypuścił powietrze. Popatrzył na Chenga, który krótkimi, płynnymi ruchami rąk biegał wciąż po niewidzialnych dla innych panelach.
- Czy możesz mi powiedzieć dlaczego nasz transport wylądował 2 kliki od punktu odbioru i to dokładnie za tą przeklętą gromadką w niebieskich beretach?
Haker zmarszczył brwi, machnął ręką posyłając wszystko w diabły. Spojrzał na stojącego obok oficera.
- Poruczniku to ... te ... barki są automatyczne, koordynaty sprawdziłem 3 razy, ale...
- Ale?
- Ten szajs wbija się w każdą transmisję w okolicy. Kamuflaż, optyka, próbuję nawet dobrać się do pancerzy. I to nie są jakieś bezsensowne zlepki, to ... to podmienia tylko wybrane elementy, jakby...
Cheng rozłożył ręce bezradnie, usiadł na omszałym pniu.
- Im szybciej się tego pozbędziemy tym lepiej dla nas i gorzej dla jajogłowych. - Spokojnie stwierdził Kobu, zmieniając zasobnik chaina. - Nie dostaniemy tu orderu za myślenie. Trzeba iść póki sprzęt działa. Tyle.
Lu Bao kiwnął głową. Odpiął od pancerza mały, czarny cylinder.
- Jesteś szybszy ode mnie i lepiej opancerzony od reszty. My osłaniamy. Ty idziesz do przodu i nie oglądasz się za siebie.
Kobu kiwnął głową. Przypiął cylinder do pancerza. Porucznik wydał rozkaz do wymarszu.
Cele:
- główny (2VP) wynieść odłamek „skały" przez strefę przeciwnika.
- poboczny (1VP) nie dopuścić, żeby to samo zrobił przeciwnik.
- poboczny (1VP) rozbić przeciwnika.
Wystawienie:
- żadnych ograniczeń.
Zasady specjalne:
- Na początku gry obaj gracze zapisują (w tajemnicy) kto niesie odłamek, może to być dowolny model ( poza: tagami, remami, antypodami, dog facami po zmianie, gakisami), ale model niosący musi wystawić się w strefie rozstawienia jako figurka.
- Odłamek można podnosić/przekazywać, jest to short skill wykonywany w BtB.
- Model niosący odłamek nie może wejść w kamuflaż (minusy do BS za kamuflaż wciąż działają).
- Z powodu dziwnego działania „skały" występują problemy z komunikacją. Na model ze „skałą" można przeznaczyć w turze max 2 rozkazy.
Scenariusz III
To już przegięcie - pomyślał Lu Bao patrząc na krążący nisko helikopter z oznaczeniami 26 kanału MayaNews - musiałem nazbierać cholernie dużo złej karmy żeby mieć taki dzień. Od początku same problemy. Najpierw łączność, potem elektronika, potem niebieskie chłopaki z ostrą amunicją, potem ... eh ... Kiwnął do klęczącego obok Kobu. Zerwali się jednocześnie. Lu Bao oparł broń o kamień za którym klęczał i krótkimi seriami krył teren gdy Kobu długimi susami pędził do widocznego całkiem niedaleko transportera. Tego samego do którego biegł fusilier ...
Cele:
- główny (2VP) kontrola lądowiska pod koniec 6 tury, liczona w punktach dominacji
- poboczny (1VP) zebrać mniej punktów karnych niż przeciwnik.
- poboczny (1VP) rozbić przeciwnika.
Wystawienie:
- Modele z AD i impersonalizacją wystawiają się z resztą armii w swojej strefie.
- Strefy wystawienia wyglądają tak jak na rysunku :
- Strefy wystawienia mają wymiary 12"na 12".
- Strefy infiltracji mają wymiary 24"na 24".
Zasady specjalne:
- Punkty dominacji liczone są następująco: - LI, MI - 1, HI - 2, T.A.G -3, Dog warrior - 3
- Ze względu na obecność cywili zabronione jest używanie broni zakazanych. Za każde użycie takiej broni gracz dostaje punkt karny. Bronie zakazane przez Concillium to : EXP, shock, E/M; miotacze ognia, shotguny, nanopulser, miny, E/Mauler, E/Marat, DA, chain rifle.
Scenariusze w formacie .doc można ściagnąć {download scenariusze w doc | tutaj}.
Komentarze do starszych artykułów tymczasowo niedostępne...