Zmiany w Świecie 5 w erze 5

Autor: kessell Redaktor: kessell

Dodane: 12-08-2007 19:21 ()


- Długośc ery wynosi 8 miesięcy(dotąd było 4 miesiące)

- Nie bedzie można zobaczy statusów online w statystykach graczy

- Można budowa zamek poziomu 8. JEst 2 razy wytrzymalszy niż zamek poziomu 7 i kosztuje 4 razy drożej.

- Naprawa fortecy kosztuje 1/3(dotąd 1/5)

- Koszt jednostek wojskowych został zwiększony o 50%.

- Utrzymanie bez zmian

- Utrzymanie podczas ataku wynosi tylko 1.5 bazowego utrzymania(dotąd było 3 razy drożej)

- Wymagane technologie do wytworzenia ciężkich jednostek zwiększono o 2, dla elitarnych - o 4:

o Ciężcy Łucznicy –Atak z dystansu 7 (dotąd było 5)

o Elitarni Łucznicy – 14 atak z dystansu (dotąd było 10)

o CIężcy włócznicy – Taktyka 5 (dotąd było 3)

o Falanga – Taktyka 7, Pancerz 10 (dotąd było 5 i 7)

o Ciężcy miecznicy – walka wręcz 7, pancerz 7 (dotądwymagało się tylko 5 poziomu)

o Gardiani – walka wręcz 13, pancerz 13 (dotąd było po 9)

o Ciężka kawaleria – walka wręcz 7, pancerz 8 (dotąd było 5 i 6)

o Palladyni – walka wręcz 14, pancerz 14 (dotąd było po 10)

o Katapulty – walka wręcz 7, Taktyka 5 (dotąd było 5 i 3)

o Trebuszety – walka z dystansu 14, Taktyka 7 (dotąd było 10 i 5)

- Forteca 6 potrzebuje wojskowej architektury 8 i fortyfikacji 6

- Forteca 8 potrzebuje wojskowej architektury 12 i fortyfikacji 12

- Punkty gracza zwiększają sie teraz 2 razy za każdą zbudowaną jednostke wojskową (dotąd było 3 razy)

- Universytet zmniejsza czas wynajdowania się nowych technologii o 0.45 na każdy poziom (dotąd było to o 0.25 ) i zmniejsza cenę o 0.02 (dotąd było to o 0.05 )

- Architektura zmniejsza czas budowania sie budynków o 0.30 (dotąd to było o 0.25) i zmniejsza cenę o 0.02 (dotąd było o 0.05 )

- Architektura wojskowa zmniejsza czas budowy kazdej fortecy o 0.30 na poziom (dotąd było to 0.15 )

- Niema maxymalnej odległości do gracza (dotąd wszyscy gracze oddaleni o więcej niż o 2000 Imperialnych Mil byli traktowani jak gracze w zasięgu 2000 IM... teraz będzie to normalna odległośc)

- 100 robotników wydobywa 8 drewna oraz 2 zelaza albo 4 kamienia albo 4 złota (dotąd było 10w-2.5i-5s-5g )

- Bazowa cena Centralizacji zwiększa się, ale koszt każdego następnego poziomu drastycznie się zmniejsza:Nowa cena: 30 000 drewna, 2 000 żelaza, 20 000 kamienia, 60 000 złota; koszt każdego następnego poziomu zwiększa sie według formuły 1 (2-gi poziom jest 2 razy droższy, trzeci poziom jest 1.96 droższy itd...) – poprzednio koszt zawsze wzrastał razy 3.

- Wszystkie rangi potrzebują teraz 2 razy więcej punktó żeby je osiągnąc.

 

Miłej zabawy!

 

The Imperia Online Team

 

źródło:imperiaonline.org


Komentarze do starszych artykułów tymczasowo niedostępne...