Private Division i Moon Studios zapowiadają „No Rest for the Wicked”

Autor: Kool Things Redaktor: Motyl

Dodane: 08-12-2023 21:11 ()


Obejrzyj zwiastun emocjonującej RPG akcji, utrzymanej w wyjątkowym, malarskim stylu. Więcej informacji podamy w trakcie prezentacji „Wicked Inside” 1 marca 2024!

Firmy Private Division, marka wydawnicza Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO) oraz Moon Studios ogłaszają wydanie No Rest for the Wicked, precyzyjnej Action Role-Playing Game (ARPG) przeznaczonej dla dorosłych graczy, mającej szanse zrewitalizować gatunek. Tytuł ten stanowi odważny krok dla studia Moon, mającego na koncie dwa uznane przez krytyków i wielokrotnie nagradzane tytuły - Ori and the Blind Forest oraz Ori and the Will of the Wisps. No Rest for the Wicked pojawi się w formie wczesnego dostępu na PC (poprzez platformę Steam) w pierwszym kwartale 2024 roku (zaliczającego się do roku podatkowego 2024 Take-Two). Premiera pełnej wersji gry na PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC jest planowana na bliżej nieokreślony czas po wydaniu wersji Early Access.

Zobacz oficjalny zwiastun, którego premiera odbyła się na tegorocznej gali The Game Awards:

Więcej informacji podamy w trakcie cyfrowej prezentacji „Wicked Inside”, która odbędzie się 1 marca 2024 r. na Twitchu i YouTube. Aby uzyskać informacje na temat „Wicked Inside”, subskrybuj nasz kanał na YouTube, obserwuj nas na portalu X, zostań naszym fanem na Facebooku lub Instagramie oraz odwiedź www.NoRestForTheWicked.com.

No Rest for the Wicked wprowadza graczy w bogaty w szczegóły, ręcznie skonstruowany świat przedstawiony w stylu graficznym przypominającym namalowany farbami obraz. Gracze przemierzają rozległą wyspę Isola Sacra, która pozwala im, w sposób niespotykany w innych ARPG, na wielopoziomową eksplorację głębin krypt, gęstych lasów i zdradzieckich górskich przełęczy. Każda lokacja jest domem dla skomplikowanych bohaterów, borykających się z  własnymi problemami, ukryte skarby, żarłoczne stworzenia i tajemnice.

Dzięki brutalnemu, precyzyjnemu systemowi walki w No Rest for the Wicked Moon Studios pragnie wyznaczyć nowe granice dla tego gatunku gier. Starcia w grze są bogate w animacje, bezpośrednie – wręcz namacalne. Umożliwią zręcznym graczom łączenie zabójczych posunięć z intuicyjnymi uderzeniami. Innowacyjny  system walki gwarantuje wysoce satysfakcjonującą rozgrywkę, co stanowi wyjątek w ARPG z widokiem izometrycznym: tutaj kluczem do sukcesu są umiejętności i wyczucie czasu, a nie samo uderzanie w klawisze.

„Marzyliśmy o tym, by rozbudować bliski naszym sercom gatunek ARPG, na którym się wychowaliśmy. Sukces Ori pokazał nam, że Moon Studios jest ekipą na tyle dojrzałą, by zrealizować to marzenie”, powiedział Thomas Mahler, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Moon Studios. „Nie możemy się doczekać reakcji graczy na to zupełnie nowe podejście do gatunku!”

Malarski styl i brutalną walkę No Rest for the Wicked’ uzupełnia mroczna, dojrzała fabuła: W roku 841 umiera król Harol Bolein – dla królestwa nastaje decydujący moment. W wyniku pozornie pokojowego przekazania władzy dochodzi do wyniszczającego konfliktu, który pogrąża kraj w chaosie.  Dodatkowo na odległą wyspę Sacra po wielu latach powraca śmiertelna zaraza, wyniszczająca krainę i jej mieszkańców.. Gracze sięgną po broń, by odeprzeć zarówno przerażające bestie, jak i armię najeźdźców, stawiając jednocześnie czoła przeciwnościom losu mnożącym się z każdej strony.

„Przez ostatnie sześć lat ciężko pracowaliśmy nad naszym wymarzonym projektem – ARPG następnej generacji, będącej efektem naszej miłości do sprawnej mechaniki rozgrywki i budowania świata”, powiedział Gennadiy Korol, współzałożyciel i dyrektor ds. produkcji i technologii w Moon Studios. „Bardzo się cieszymy, że możemy pokazać światu naszą wizję kanonicznych elementów gatunku ARPG oraz wykonać następny krok w kierunku przeobrażenia elementów, które uważamy za wymagające innowacyjnego podejścia.”

W trybie wieloosobowym No Rest for the Wicked gracze mogą podzielić się swoim światem i postępami z maksymalnie trojgiem znajomych w kooperacyjnym trybie kampanii. Mogą się dzielić każdą misją, bossem, metrem kwadratowym Isola Sacra. Albo pójść własną drogą.

„Szalenie utalentowana ekipa Moon Studios ma na koncie uznane tytuły, charakteryzujące się wyjątkową stylistyką wizualną”, powiedział Michael Worosz, dyrektor ds. strategii w Take-Two Interactive oraz szef Private Division. „Powodem powstania Private Division było właśnie tworzenie takich tytułów jak Wicked. Nie mogę się doczekać, kiedy gracze zobaczą, co przygotowali dla nich ludzie z Moon”.

No Rest for the Wicked  znajduje się w fazie rozwoju i nie ma jeszcze wyznaczonej daty premiery.  Zakłada się, że gra po raz pierwszy pojawi się na platformie Steam we wczesnym dostępie w trakcie roku podatkowego 2024 Take-Two.Premiera pełnej wersji gry na PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC jest planowana na bliżej nieokreślony czas po wydaniu wersji Early Access.  Więcej informacji ujawnimy w trakcie „Wicked Inside”, cyfrowej prezentacji odbywającej się 1 marca 2024 r. No Rest for the Wicked nie doczekała się jeszcze klasyfikacji wiekowej przez ESRB.  Aby uzyskać informacje na temat No Rest for the Wicked, subskrybuj nasz kanał na YouTube, obserwuj nas na X, zostań naszym fanem na Facebooku lub Instagramie oraz odwiedź www.NoRestForTheWicked.com.

 


comments powered by Disqus