Były twórca PAYDAY 1 & 2 odsłania nową kooperacyjną grę typu heist w klimatach techno-thrillera
Dodane: 08-12-2023 21:11 ()
Kooperacyjna gra FPS typu heist - Den of Wolves, pozwoli ci na zebranie przyjaciół w Midway City, aby wspólnie zaplanować i przeprowadzić akcje szpiegostwa przemysłowego, sabotażu i zabójstw, które korporacje w nieuregulowanych obszarach innowacyjności określają mianem „nieautoryzowanych spraw do załatwienia”.
10 Chambers - szwedzkie studio złożone z branżowych weteranów znanych z PAYDAY: The Heist i PAYDAY 2 - ujawniło dzisiaj swoją najnowszą kooperacyjną grę z napadami w roli głównej. Chociaż studio już od jakiegoś czasu zapowiadało, że "wraca do tych przeklętych skoków" – to dotychczas nie udostępniło zbyt wielu szczegółów, a nawet nie podało tytułu gry. Wraz z zakręconym zwiastunem zaprezentowanym podczas Game Awards, ujawniono tytuł gry - Den of Wolves, a na scenie na żywo pojawił się reżyser gry Ulf Andersson.
Trailer można zobaczyć tutaj:
„W przeszłości pracowaliśmy nad grami o napadach, które skupiały się głównie na klasycznych motywach skoków na banki. Teraz aspekt science fiction pozwoli nam na rozbudowę tego co możliwe w grach typu heist” – mówi Ulf Andersson, założyciel i dyrektor gry. „Możesz obrabować tylko określoną liczbę banków. Den of Wolves zaoferuje szerszy zakres napadów – szpiegostwo korporacyjne, sabotaż, zabójstwa – kostium science-fiction naprawdę pozwala nam spróbować wielu rzeczy”.
Gra w fazie przedprodukcyjnej znajduje się od ponad dwóch lat i w tym okresie dużo czasu poświęcono na budowanie świata i otaczającej go narracji.
Midway City to rozregulowana innowacyjna metropolia na północnym Pacyfiku - założona przez wielkie korporacje w odpowiedzi na działania sztucznej inteligencji, która dzięki umiejętności głębokiego uczenia stała się niepowstrzymalnym narzędziem hakerskim, przyczyniającym się do załamania globalnej gospodarki i spadku wartości dolara. Ponieważ świat rozpaczliwie potrzebował rewolucji w dziedzinie bezpieczeństwa sieci, potężne firmy inwestycyjne wspierane przez Big Pharma i przemysł naftowy opracowały zupełnie nową koncepcję transmisji i przechowywania danych: systemy biologiczne oparte na ludzkim mózgu, tak zasadniczo różniące się od tradycyjnej architektury sieciowej, że były całkowicie niedostępne dla sztucznej inteligencji.
"Tytuł nie jest grą z otwartym światem, ale nadal niezwykle cenimy sobie budowanie świata, a historia, którą zbudowaliśmy wokół wyspy, jest ogromna. Chcemy, by Midway City sprawiało wrażenie wiarygodnego miasta z niedalekiej przyszłości, w którym szaleje późny kapitalizm, a korporacje ustalają zasady" - mówi Simon Viklund, współzałożyciel i dyrektor ds. narracji i dźwięku. "Jako gracz przebywasz w podziemnych domenach miasta bez żadnej prawdziwej tożsamości i dokumentów, tworząc swoją reputację, aby zostać prawdziwym kryminalnym przedsiębiorcą na czarnym rynku pracy zleceń w Midway City".
Chociaż gra zostanie wydana najpierw na PC (Steam w ramach wczesnego dostępu), jest już zaprojektowana i rozwijana tak, aby działała również na konsolach. Nie podano jeszcze daty premiery.
comments powered by Disqus