Green Hell VR na PlayStation VR2 jest już od ponad miesiąca dostępny na PS Store. Najnowsze gogle wraz z mocą PS5 pozwoliły na znaczące ulepszenia tego popularnego survivalu. Od tego czasu rodzime Incuvo wsłuchuje się w głosy graczy i stopniowo pracuje nad kolejnymi poprawkami. Teraz przygotowali dla nas całkiem sporą paczkę.
W najnowszym patchu (1.1.0) dostajemy wiele wyczekiwanych usprawnień. Znajdziemy tam m.in. poprawki w gameplay’u, balansie i funkcjach haptycznych. Całość zmian na PSVR2 została podsumowana poniżej:
- Korekty wartości żywności i czasu jej przygotowania
- Korekty wizualne w sekwencjach snów
- Naprawiono bezsenność – czas wymagany do osiągnięcia pierwszego poziomu nie resetuje się po wczytaniu zapisu. Poziomy bezsenności rosną jeden po drugim, zaś czas potrzebny na osiągnięcie wyższych poziomów został skrócony
- Usprawnienia funkcji haptycznych
- Dodano wibracje dla headsetu przy nowych interakcjach
- Przedramię gracza nie jest już przekręcone po obróceniu nadgarstka, co ułatwia korzystanie ze smartwatcha
- Korekty w balansie narzędzi – obsydianowe narzędzia mają teraz większą trwałość
- Wyrównane poziomy głośności dźwięku
- Jaskinie i budynki nie odcinają już dźwięku otoczenia
- Napisy są teraz widoczne podczas wyciemnienia widoczności
- Długie napisy zawijają się i są lepiej wyśrodkowane
- Nowe tło dla menu pauzy
- Implementacja funkcji dla adaptacyjnych triggerów
- Skalowanie UI będzie ma od teraz wpływ na wszystkie elementy HUD
|