Scenariusze na dragonowy turniej Infinity

Autor: Dąbi Redaktor: Ludwik

Dodane: 12-04-2008 15:30 ()


 

Strefa wojny Paradiso 19 kwietnia 2183 roku

 

Wywiad O-12 donosi, jakoby w strefie będącej pod kontrolą najeźdźców rozbił się statek. Jest to okazja do zdobycia wartościowych informacji na temat Kombinatu. Sektor w którym nastąpiła katastrofa to okolice miasta Ravensbruck utraconego w czasie pierwszej ofensywy sił obcych jest aktualnie jedną wielką tajemnicą. Raport wywiadu nie wykazywał jednak aktywności wojsk Kombinatu w tym rejonie. Szybki rajd wyszkolonymi oddziałami na teren katastrofy ma aż 78.4 % szans na powodzenie.

Siły korporacji stacjonujące w regionie udzieliły swojego wsparcia zaskakująco szybko i chętnie ufając w to iż to one zdołają uszczknąć dla siebie coś z obcej technologii pod czujnym okiem obserwatorów z O-12. Rozpoczyna się operacja „Hermes".

 

Scenariusz 1 - „Obserwatorzy"

Po dotarciu na teren katastrofy okazuje się iż większość urządzeń i maszyn jest zniszczona jednak większość, nie znaczy wszystko. Widocznie urządzenia uruchamiające sekwencję autodestrukcji nie zadziałały. I wszystko byłoby jak zostało należy gdyby nie ludzka chciwość. Oni również chcą położyć ręce na tych urządzeniach na co Twoje dowództwo nigdy by nie pozwoliło...

Zasady specjalne

Jako iż nad polem bitwy znajdują się obserwatorzy O-12 użycie broni zakazanej przez Konwencję Concillium przeciwko siłom ludzkości powoduje pewne problemy przed sądami międzynarodowymi.

Za każde użycie broni zakazanej przez Concillium przyznawane jest ostrzeżenie. Zakazane są bronie zadające obrażenia :EXP, shock, E/M; miotacze ognia, shotguny, nanopulser, miny, E/Mauler, E/Marat.

Cel główny - 2 Punkty zwycięstwa

Na środku pola walki znajduje się znacznik symbolizujący bank pamięci rozbitego statku. Należy go przejąć i wynieść przez swoją krawędź stołu aby wypełnić cel główny. Podniesienie banku pamięci to short movement skill. Tak samo jak przekazanie banku pamięci innemu modelowi. Aby tego dokonać za pierwszym razem należy zdać test Discover (WIP - 3). Bank jest dość mały i dość prosto go przeoczyć. Model podnoszący bank pamięci traci kamuflarz i nie może go odzyskać póki go posiada.

Maksymalny ruch modelu bankiem pamięci to 4 cale. Jego obecność w dziwny sposób wpływa na żywe istoty. Modele takie jak T.A.Gi , R.E.My, Antipody, Dogwarrior, Gakis, itp. nie mogą przenosić banku pamięci.

Cel poboczny - 1 Punkt zwycięstwa

Po zakończeniu walki osoba która ma mniej ostrzeżeń wypełnia cel poboczny.

Rozbicie - 1 Punkt zwycięstwa

Za doprowadzenie przeciwnika do rozbicia otrzymuje się 1 punkt zwycięstwa.

 

Scenariusz 2 - „Maszyneria"

Po przejęciu banku danych miała nastąpić szybka ewakuacja wraz z przeklętymi obserwatorami którzy już zapewne wysłali udokumentowane użycie miotaczy ognia na polu walki przez co prawnicy korporacyjni zapewne będą mieli co robić. Miała to najlepsze jednak określanie albowiem statek obserwatorów został najzwyczajniej w świecie zestrzelony a My tu utkwiliśmy. W dodatku jakiś czas temu wysiadła łączność...

Zasady specjalne

Na całym obszarze pola bitwy są problemy z łącznością. Skutkuje to tym iż nie można wydać na jeden model więcej niż 2 rozkazy. Rozkaz wynikający z Impeteous działa normalnie.

Cel główny - 2 Punkty zwycięstwa

Jak się wydaje źródłem problemów jest dziwna maszyneria znajdująca się w centrum placu boju (kwadrat 3 na 3 zasłaniający LOF wysokości 6 cali).Ten kto kontroluje ten obiekt na końcu ten wygrywa. Aby kontrolować obiekt należy mieć większy wskaźnik dominacji (obliczamy go na zasadzie model LI, MI, REMy = 1 HI = 2 T.A.G = 3 Assault pack liczy się jako 1, Dog warrior liczy się jako 3) w promieniu 4 cali od dziwnej maszynerii.

Cel poboczny - 1 Punkt zwycięstwa

Poza dziwną maszynerią na środku pola bitwy znajdują się 2 generatory (odległość 12 cali od dziwnej maszynerii, kwadraty 2 na 2 zasłaniające LOF 4 cale wysokości ). Mogą być wyłączone przez figurkę będącą w kontakcie za pomocą short movement skilla po zdaniu testu WIP z określonym modyfikatorem:

  • Inżynier + 3
  • Haker - 3
  • Inni - 6

W przypadku hakera możliwe jest wyłączenie generatora na odległość za pomocą normalnego testu hakowania z modyfikatorem -9.

R.E.My, T.A.Gi, Antypody, Dog Warrior, Gakis nie mogą wyłączyć generatorów.

Każdy wyłączony generator pozwala wydawać graczowi który tego dokonał 1 rozkaz więcej (a więc model może użyć do 3 rozkazów z wyłączonym 1 generatorem, a do 4 z wyłączonymi obydwoma generatorami).

Strona która wyłączy większą liczbę generatorów wypełnia cel poboczny.

Rozbicie - 1 Punkt zwycięstwa

 

Scenariusz 3 - „Ewakuacja"

Krótko po tym jak skończyliśmy analizę maszynerii dostaliśmy informację o aktywności Kombinatu. Na szczęście dla nas ktoś z O-12 zadbał o przygotowaniu planu awaryjnego. Kilka kilometrów od punktu w którym znajdowaliśmy się znajdowało się opuszczone lądowisko na które zdesantowano bezzałogowe transportery klasy „Wasp". Jedyne co należy zrobić to dostać się do nich odpalić sekwencję startu i odlecieć byle dalej. Transportery nie mogą jednak pomieścić wszystkich chętnych...

Zasady specjalne

Na środku stołu znajdują się 4 bezzałogowe transportery (wymiar karty do gry i wysokość 3 cale). Stacjonują aktualnie w fazie przygotowania do lotu. Od 3 tury można je uruchomić (short movement skill). Figurka musi stykać się z transporterem i wykonać test WIP z modyfikatorem:

  • Inżynier + 3

  • Haker + 3

  • Inni - 6

W przypadku porażki w teście uruchamiania model któremu się nie powiodło nie może po raz drugi próbować uruchomić lądownika aż do następnej tury aktywnej. Może spróbować uruchamiać jednak inne lądowniki. Po aktywacji transportera można wejść do środka (short movement skill). Oznacza to usunięcie modelu z pola gry. Traktowany jest on jak będący w transporterze. Transporter odlatuje automatycznie na końcu tury w której został aktywowany (nie są wymagane rozkazy).

Transporter mieści 5 punktów dominacji. Z uwagi na to iż sytuacja pozostawionych na polu walki jest beznadziejna z uwagi na nadciągające siły Kombinatu. Ignorowane są normalne zasady dotyczące rozbicia (chociaż sam fakt jest odnotowywany w celu przyznania punktów).

Cel główny - 2 Punkty zwycięstwa

Cel poboczny - 1 Punkt zwycięstwa

Rozbicie - 1 Punkt zwycięstwa

 

 

Autorem powyższych scenariuszy jest Dąbi.

 

 

Zapraszamy na turniej Infinity na Dragonie 2008. Regulamin rozgrywek pojawi się już wkrótce. Więcej informacji o samym konwencie można znaleźć na jego stronie.


Komentarze do starszych artykułów tymczasowo niedostępne...