Otwarte Mistrzostwa Lublina w Mordheim

Autor: Paweł Fiutka Redaktor: GONZO

Dodane: 13-04-2008 21:34 ()


W ramach konwentu DRAGON 2008 odbędą się pierwsze Otwarte Mistrzostwa Lublina w Mordheim.

 

Regulamin turnieju:

 

ZASADY OGÓLNE:

  • Na turnieju obowiązują zasady z Living Rulebook ( do ściągnięcia ze strony Specialist Games), Mordheim Annual, Empire in Flames,
  • Turniej odbywa się w formie kampanii, co za tym idzie rozpiski należy przygotować na 500 gc (Marienburgers 600 gc).
  • Uczestnik turnieju musi posiadać przy sobie: adekwatne modele (gra „proxami" jest niedozwolona, nie ma zasady „WYSIWYG"), - oryginalną i czytelnie wypełnioną kartę warbandy (tą z 6 slotami), - wydruk bądź xero oryginalnych zasad warbandy i najemników bądź ekwipunku, których używa lub będzie używał, - miarkę i kilka k6.
  • Każdy gracz otrzyma kartę gracza, w której zobowiązany będzie wpisywać wyniki gier oraz swój rating po każdej grze, przeciwników itp.
  • Zgłoszenia można przesyłać na adres: ligamordheim @ o2.pl (zgłoszenie powinno zawierać: imię, nazwisko, nazwę bandy, nazwę klubu, z jakiego jest gracz, miasto oraz rating bandy).
  • UWAGA: Liczba graczy ograniczona - 20 osób. O udziale w turnieju decyduje kolejność zgłoszeń. Na turniej można również przyjść w dniu turnieju, ale gracz zostanie dopuszczony tylko jeśli będą jeszcze wolne miejsca i będzie nieparzysta liczba graczy.
  • Do turnieju dopuszczone są warbandy i Hirred Swordzi podani w Eraccie jako oficjalni.
  • Wszystkie czary i modlitwy będą losowo wybierane przed pierwszą bitwą.
  • Turniej przewiduje 4 bitwy 1 vs 1, każda do 80 minut, jeżeli gracze nie zdąża skończyć bitwy w 80 minut wówczas bitwa kończy się remisem GRY 1-3: Pary ustalane będą na podstawie ilości punktów „z gry" zdobytych przez graczy w ostatniej bitwie (I), a następnie na podstawie ratingu (II). Malejąco. (a) GRA 4: Pary ustalane będą na podstawie całkowitej ilości punktów „z gry" posiadanych przez graczy po ostatniej bitwie (I), a następnie na podstawie ratingu (II). Malejąco. a) w pierwszej grze każdy z graczy posiada"0" punktów z gry więc decyduje tylko rating Po każdej bitwie następuje 15 minut przerwy na rozwoje, explorację, rekrutację najemników itp. W pierwszej bitwie przeciwnicy dobrani będą w pary na podstawie ratingu, w następnych bitwach na podstawie posiadanych punktów (ewentualnie w zależności od ratingu warbandy).

 

ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW:

• Wygrana – 20 pkt

• Remis - 10 pkt

• Przegrana - 0 pkt

• wynik jest modyfikowany o +2 pkt za każde kolejne pełne 25% różnicy w stratach zadanych w stosunku do strat poniesionych. Punkty te mogą być doliczone zarówno do punktów wygranego jak i przegranego.

• za OoA 2 herosów przeciwnika + 2 / za każdych 2 herosów (do max. +4 na bitwę)

• PUNKTY KARNE - WP (Worst Play) Jeśli gracz będzie przeklinał, przeszkadzał, nie będzie trzymał się terminów, będzie utrudniał rozgrywkę itp. może zostać ukarany maksymalnie 1 punktem Karnym (WP) na grę. Jeśli gracz przekroczy limit 3 punktów automatycznie zostaje zdyskwalifikowany z turnieju. O przyznaniu tych punktów decyduje sędzia, do którego należy zgłaszać niewłaściwe zachowanie współgraczy.

 

KLASYFIKACJA KOŃCOWA

• O kolejności na podium decyduje łączna liczba punktów „z gry" i „WP". Gracz z najwyższą ich liczbą wygrywa.

• W przypadku remisu, o wyższym miejscu decyduje mniejsza ilość punktów „WP".

• W przypadku takiej samej ilości punktów „WP", o wyższym miejscu decyduje większa liczba „z gry".

• W przypadku takiej samej ilości punktów „z gry", o wyższym miejscu decyduje niższy rating bandy [przed ostatnią grą].

• W przypadku takiego samego Ratingu decyduje, jeśli miało miejsce, bezpośrednie starcie między graczami. Jeśli nie było bezpośredniego starcia gracze zajmują miejsce w klasyfikacji wspólnie.

• Punkty z oceny malowania liczą się do klasyfikacji ogólnej dzielone przez 2 (tzn. maksymalnie można uzyskać +10 pkt to klasyfikacji ogólnej)

 

UŚCIŚLENIA SĘDZIOWSKIE:

  • przedmioty z rynku Foreign Wares są niedopuszczone.
  • Gracze nie mogą się spotkać ze sobą dwa razy po kolei.
  • Podczas Turnieju obowiązuje tabela Alternatywnych Trafień Krytycznych (LRB s. 115). Sztylet nie zadaje obrażeń krytycznych. Stalowy Bat traktowane są jak broń obuchowa.

 

9:00-9:30 Zapisy

9:40-11:00 1 bitwa / Bomby dymne Klanu Eshin

11:15-12:35 2 bitwa / Kocioł Tysiąca Osp

12:50-14:10 3 bitwa / Kryjówka Rynsztokowców

14:25-15:45 4 bitwa / Bestie z Piekielnej Jamy

16:00 Ogłoszenie wyników

 

Zobacz scenariusze turniejowe

 


Komentarze do starszych artykułów tymczasowo niedostępne...