Świat 11 ruszył
Dodane: 15-11-2007 11:53 ()
W czwartek, 15.11. w godzinach przedpołudniowych rozpoczęło sie życie na świecie 11.
Za forum plemiona.pl:
W czwartek, 15.11. w godzinach przedpołudniowych(*) rozpocznie sie życie na świecie 11.
Właściwości nowego świata:
Szybkość: 1,6
Styl świata: tak jak 3-9 (czyli z łucznikami, monetami na szlachcica, rycerzem itd)
Ochrona początkowa: 5 dni
Bonus nocny: 0:00 - 7:00
Życzymy udanej zabawy
(*) przedpołudnie = (wg Słownika Języka Polskiego PWN) "pora dnia między rankiem a południem"... prosimy nie pytać o której dokładnie godzinie nastąpi start - takiej informacji nie udzielamy z troski o wydajność serwera, który w pierwszych minutach po planowanym starcie mógłby nie wytrzymać obciążenia.
Garść bardziej szczegółowych informacji:
prędkość świata: 1,6 (co oznacza przyspieszenie wydobycia surowców, produkcji, rekrutacji itd)
prędkość wojska: 0,625 (co po uwzględnieniu podwyższonej prędkości świata daje 1,6*0,625=1, więc wojska będą poruszały się w tempie identycznym jak na normalnych światach: pikinier 18 minut na pole, szlachcic 35 itd)
prędkość wzrostu poparcia w wiosce: 1 na godzinę
darmowe Premium: po przekroczeniu 500pkt (7 dni) i 15.000pkt (3 dni)
ochrona początkujących: 5 dni
zwiadowcy: nie wykrywają jednostek będących poza wioską
szlachcic: konieczne zbieranie monet, max. dystans do pokonania - 70 pól
wybór kierunku wioski przy starcie: włączony
noc: od 0 do 7 rano.
wynajdywanie technologii: jednorazowe (bez poziomów jednostek)
godzina otwarcia: przedpołudniowa
źródło: plemiona.pl
Komentarze do starszych artykułów tymczasowo niedostępne...