Świat 11 ruszył

Autor: kessell Redaktor: kessell

Dodane: 15-11-2007 11:53 ()


W czwartek, 15.11. w godzinach przedpołudniowych rozpoczęło sie życie na świecie 11.

 

Za forum plemiona.pl:

 

W czwartek, 15.11. w godzinach przedpołudniowych(*) rozpocznie sie życie na świecie 11.

 

Właściwości nowego świata:

Szybkość: 1,6

Styl świata: tak jak 3-9 (czyli z łucznikami, monetami na szlachcica, rycerzem itd)

Ochrona początkowa: 5 dni

Bonus nocny: 0:00 - 7:00

Życzymy udanej zabawy

(*) przedpołudnie = (wg Słownika Języka Polskiego PWN) "pora dnia między rankiem a południem"... prosimy nie pytać o której dokładnie godzinie nastąpi start - takiej informacji nie udzielamy z troski o wydajność serwera, który w pierwszych minutach po planowanym starcie mógłby nie wytrzymać obciążenia.

 

 

Garść bardziej szczegółowych informacji:

 

prędkość świata: 1,6 (co oznacza przyspieszenie wydobycia surowców, produkcji, rekrutacji itd)

prędkość wojska: 0,625 (co po uwzględnieniu podwyższonej prędkości świata daje 1,6*0,625=1, więc wojska będą poruszały się w tempie identycznym jak na normalnych światach: pikinier 18 minut na pole, szlachcic 35 itd)

prędkość wzrostu poparcia w wiosce: 1 na godzinę

darmowe Premium: po przekroczeniu 500pkt (7 dni) i 15.000pkt (3 dni)

ochrona początkujących: 5 dni

zwiadowcy: nie wykrywają jednostek będących poza wioską

szlachcic: konieczne zbieranie monet, max. dystans do pokonania - 70 pól

wybór kierunku wioski przy starcie: włączony

noc: od 0 do 7 rano.

wynajdywanie technologii: jednorazowe (bez poziomów jednostek)

godzina otwarcia: przedpołudniowa

 

źródło: plemiona.pl


Komentarze do starszych artykułów tymczasowo niedostępne...