War Thunder z najnowszą aktualizacją "Dance of the Dragons"

Autor: Galaktus Redaktor: Motyl

Dodane: 11-09-2024 22:47 ()


Gaijin Entertainment ogłasza premierę aktualizacji „Dance of the Dragons” do wieloosobowej militarnej gry akcji War Thunder. Jej nazwa pochodzi od wyprodukowanych w Chinach myśliwców J-10 i JF-17, a do gry dodano dziesiątki innych ciekawych pojazdów wojskowych, takich jak radziecki bombowiec Su-24M, najnowocześniejszy niemiecki BWP Puma z pociskami Spike oraz ciężko uzbrojony japoński krążownik Amagi. Ponadto w grze debiutuje pierwszy szwajcarski odrzutowiec, samolot szturmowy P-16, którego model został stworzony przez graczy.

'DANCE OF DRAGONS' UPDATE / WAR THUNDER: https://youtu.be/G1OOdPoDM3M

Bombowiec frontowy Su-24M ze zmienną geometrią skrzydeł został zaprojektowany głównie do niszczenia celów naziemnych, choć może również walczyć w powietrzu. Samolot jest wyposażony w sześciolufowe działko GSz-6-23M o szybkostrzelności do 9000 pocisków na minutę. Pod kadłubem i skrzydłami znajduje się 8 punktów podwieszenia, zdolnych unieść łącznie do 8000 kg ładunku. Będzie on ostrzeliwać cele naziemne za pomocą pocisków kierowanych z rodzin Ch-23, Ch-25 i Ch-29 (w tym naprowadzanych laserowo Ch-29Ł i naprowadzanych telewizyjnie Ch-29TE) oraz bomb kierowanych KAB-500Kr i KAB-1500Kr, KAB-500S (nowość w War Thunder), a także laserowych KAB-500Ł i nowe większe KAB-1500Ł, a także niekierowanych bomb i rakiet.

 

PUMA VJTF różni się od podstawowej Pumy obecnością wyrzutni z dwoma PPK Spike-LR. Pociski rakietowe i system automatycznego śledzenia celu znacznie zwiększają zasięg bojowy tego BWP, pozwalając mu niszczyć nawet czołgi podstawowe na dużych odległościach, a także może zestrzelić nisko lecące samoloty i śmigłowce z przyzwoitą szansą na sukces.

 

Aktualizacja poprawia wiele aspektów gry, począwszy od ulepszonego interfejsu uzbrojenia podwieszanego, a skończywszy na konfigurowalnej siatce celowniczej. Ponadto ulepszono model uszkodzeń poszczególnych modułów helikoptera, co oznacza, że uwzględnia on teraz uszkodzenia systemu awioniki, sterowania uzbrojeniem, noktowizji, środków przeciwdziałania i sprzętu radarowego. Oddzielenie ogona podczas silnych uderzeń kadłuba i ogona o ziemię i inne obiekty jest teraz również obliczane dokładniej.

 

Więcej informacji o nowych maszynach i innych funkcjach aktualizacji „Dance of Dragons” można znaleźć na oficjalnej stronie gry:

comments powered by Disqus