DC zamyka imprint Vertigo
Dodane: 21-06-2019 20:05 ()
DC ogłosiło dzisiaj, że firma zmieni swój wizerunek w 2020 r., łącząc wszystkie swoje oficyny i organizując je pod marką DC. Ten ruch oznacza koniec ulubionego wydawnictwa Vertigo, a także niedawno wprowadzonych DC Ink i DC. W wyniku nowej strategii DC zakończy publikację Vertigo pod koniec roku. Nowa struktura DC obejmująca system klasyfikacji wiekowej zostanie uruchomiona w styczniu 2020 r. Komiksy obecnie publikowane w ramach niedawno wprowadzonych imprintów DC Zoom i DC Ink, które koncentrują się odpowiednio na czytelnikach w średnim wieku i młodych odbiorcach, zostaną przypisane do DC Kids i DC w zależności od treści i odbiorców.
Zgodnie z oświadczeniem DC przyjmie trójstopniową strukturę z uwagi na wiek:
DC Kids skupi się na czytelnikach w wieku 8-12 lat i zaoferuje treści stworzone specjalnie dla czytelników w średnim wieku;
DC koncentrując się na wieku 13+, będzie przede wszystkim aktualnym uniwersum postaci DC;
DC Black Label skupi się na treściach odpowiednich dla czytelników w wieku 17 lat i starszych.
comments powered by Disqus