Dzikon - druga garść newsów
Dodane: 07-08-2011 19:27 ()
Dzikon już za niecały tydzień, tak więc organizatorzy bombardują nas kolejnymi wieściami.
Oto najnowsze informacje od organizatorów:
DZIKA ZWIERZYNA I POLOWANIA
Panel dyskusyjny dla mistrzów gry i graczy poprowadzi pan Dietmar Serafin - dyrektor Muzeum Ziemi Piskiej, znawca historii i kultury mazurskiej; popularyzator gwary mazurskiej; myśliwy i przyrodnik. Jeżeli nie wiecie, jak wiarygodnie opisać polowanie lub jak zorganizować drużynę do podchodów i naganiania, to nasz gość - urodzony gawędziarz - opowie Wam o tym w sposób przystępny i kompetentny.
GAMES ROOM NA DZIKONIE
Informujemy, że na Dzikonie będzie także dostępny przez całą dobę Games Room. Nie obiecujemy gruszek na wierzbie, i w tej chwili możemy obiecać jedynie gry dostępne w prywatnych kolekcjach organizatorów oraz te dostarczone przez Stowarzyszenie Avangarda, ale liczymy, że uda nam się listę dostępnych tytułów jeszcze powiększyć.
SZKOŁA KONWENTOWA DZIKONU
Długo to trwało, ale w końcu możemy poinformować oficjalnie , że szkołą konwentową Dzikonu będzie Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika mieszcząca się przy ul. dra Wł. Klementowskiego 2. Informacje o sposobie dotarcia do szkoły z dworców PKP i PKS na stronie internetowej konwentu.
SLEEP ROOM DZIKONU
Nie wiem, czy już się chwaliliśmy, ale Sleep Room Dzikonu znajduje się w sali gimnastycznej posiadającą nawierzchnię z miękkiej pianki. Tuż obok znajdują się odrestaurowane prysznice, a przynajmniej część szkoły jest klimatyzowana. :)
KOSZULKI DZIKONU
Na konwencie będzie można zakupić jedną (lub więcej) z puli zaledwie 30 (!) dzikonowych koszulek w bardzo atrakcyjnej cenie! Wzór możecie obejrzeć na stronie konwentu.
PROGRAM BLOKU DZIECIĘCEGO
Prezentujemy program bloku dziecięcego na Dzikonie:
Sobota:
12-17 - Malowanie buziek dla najmłodzszych
14-17 - Wyprawa Tobiaszów - opowieść z udziałem słuchaczy
17-18 - Logiczne gry i zabawy - "Wieże Hanoi"
18-19 - Prezentacja gry planszowej - niespodzianki
Niedziela:
10-12 - Czy ktoś widział Dzikuna? - konkurs rysunkowy
12-14 - Polowanie na Dzikuna - prezentacja autorskiej gry planszowej
14-16 - Dzikun! Robimy maskotkę Dzikonu
LARP NA OTWARCIE DZIKONU
Zapraszamy na LARPa rozpoczynającego Dzikon w klimacie Wampira: Maskarady. Już piątek od 21-22 do 4 rano na placu przed neogotyckim ratuszem w Piszu:
Gdy Daniel przejmował władzę w Piszu, Wampiry z wielkich miast uważnie się mu przyglądały."Wielkie" wampiry na długo zapomniały o małym przewrocie, który miał miejsce dwa lata temu na Mazurach.Na wieść o planowanym przyjęciu do niewielkiego mazurskiego miasteczka zjechało się wielu ciekawskich w poszukiwaniu silnych sojuszy, ciekawych znajomości, jak również z czystej ciekawości. Zebranie takiej ilości Spokrewnionych w małym mieście musi sprowadzić kłopoty...Prosimy o szybkie zgłaszanie swojego uczestnictwa pod adresem podanym na stronie internetowej konwentu
Zapraszamy na stronę internetową konwentu.
Komentarze do starszych artykułów tymczasowo niedostępne...