Dzikon - druga garść newsów

Autor: Aleksander "Mag" Gruszczyński Redaktor: S_p_i_d_e_r

Dodane: 07-08-2011 19:27 ()


Dzikon już za niecały tydzień, tak więc organizatorzy bombardują nas kolejnymi wieściami.

Oto najnowsze informacje od organizatorów:

 

DZIKA ZWIERZYNA I POLOWANIA

Panel dyskusyjny dla mistrzów gry i graczy poprowadzi pan Dietmar Serafin - dyrektor Muzeum Ziemi Piskiej, znawca historii i kultury mazurskiej; popularyzator gwary mazurskiej; myśliwy i przyrodnik. Jeżeli nie wiecie, jak wiarygodnie opisać polowanie lub jak zorganizować drużynę do podchodów i naganiania, to nasz gość - urodzony gawędziarz - opowie Wam o tym w sposób przystępny i kompetentny.

GAMES ROOM NA DZIKONIE

Informujemy, że na Dzikonie będzie także dostępny przez całą dobę Games Room. Nie obiecujemy gruszek na wierzbie, i w tej chwili możemy obiecać jedynie gry dostępne w prywatnych kolekcjach organizatorów oraz te dostarczone przez Stowarzyszenie Avangarda, ale liczymy, że uda nam się listę dostępnych tytułów jeszcze powiększyć.

SZKOŁA KONWENTOWA DZIKONU

Długo to trwało, ale w końcu możemy poinformować oficjalnie , że szkołą konwentową Dzikonu będzie Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika mieszcząca się przy ul. dra Wł. Klementowskiego 2. Informacje o sposobie dotarcia do szkoły z dworców PKP i PKS na stronie internetowej konwentu.

SLEEP ROOM DZIKONU

Nie wiem, czy już się chwaliliśmy, ale Sleep Room Dzikonu znajduje się w sali gimnastycznej posiadającą nawierzchnię z miękkiej pianki. Tuż obok znajdują się odrestaurowane prysznice, a przynajmniej część szkoły jest klimatyzowana. :)

KOSZULKI DZIKONU

Na konwencie będzie można zakupić jedną (lub więcej) z puli zaledwie 30 (!) dzikonowych koszulek w bardzo atrakcyjnej cenie! Wzór możecie obejrzeć na stronie konwentu.

PROGRAM BLOKU DZIECIĘCEGO

Prezentujemy program bloku dziecięcego na Dzikonie:

Sobota:

12-17 - Malowanie buziek dla najmłodzszych

14-17 - Wyprawa Tobiaszów - opowieść z udziałem słuchaczy

17-18 - Logiczne gry i zabawy - "Wieże Hanoi"

18-19 - Prezentacja gry planszowej - niespodzianki

Niedziela:

10-12 - Czy ktoś widział Dzikuna? - konkurs rysunkowy

12-14 - Polowanie na Dzikuna - prezentacja autorskiej gry planszowej

14-16 - Dzikun! Robimy maskotkę Dzikonu

LARP NA OTWARCIE DZIKONU

Zapraszamy na LARPa rozpoczynającego Dzikon w klimacie Wampira: Maskarady. Już piątek od 21-22 do 4 rano na placu przed neogotyckim ratuszem w Piszu:

Gdy Daniel przejmował władzę w Piszu, Wampiry z wielkich miast uważnie się mu przyglądały."Wielkie" wampiry na długo zapomniały o małym przewrocie, który miał miejsce dwa lata temu na Mazurach.Na wieść o planowanym przyjęciu do niewielkiego mazurskiego miasteczka zjechało się wielu ciekawskich w poszukiwaniu silnych sojuszy, ciekawych znajomości, jak również z czystej ciekawości. Zebranie takiej ilości Spokrewnionych w małym mieście musi sprowadzić kłopoty...

Prosimy o szybkie zgłaszanie swojego uczestnictwa pod adresem podanym na stronie internetowej konwentu

 

Zapraszamy na stronę internetową konwentu.

 

 


Komentarze do starszych artykułów tymczasowo niedostępne...