Quasi-żywiołowy Plan Minerałów

Autor: Chemick Redaktor: Chemick

Dodane: 16-07-2006 20:55 ()


To jest to - skarbiec wszechświata, cel wędrówek krasnoludów, które nauczyły się jak podróżować między planami. Oto Plan Minerałów, położony na styku Planu Ziemi i Planu Pozytywnej Energii. Żelazo, diamenty, rubiny, szafiry, srebro, złoto i wiele, wiele więcej - oto co tworzy materię tego planu. Każdy chciałby się tam zjawić. Nie bądź jednak głupcem! Gdyby to było takie proste, plan zostały przekopany wieki temu. Dotarcie tutaj to dopiero początek problemów.

Plan jest wypełniony kamieniami szlachetnymi i klejnotami, więc nieprzygotowani podróżnicy mogą po przeniesieniu być zakopani w materii tego planu bez możliwości poruszania się i oddychania, co prawdopodobnie skończy się dla nich szybką śmiercią. Jeśli postać nie ma zdolności do kopania jest uwięziona. Aby owolnić się samodzielnie musi wykonać test Siły o ST 25. Jeśli jej się to uda ma wystarczająco dużo miejsca by dalej się przekopywać przez plan. W ciągu jednej minuty istota używając jedynie dłoni może przekopać nię na odległość 1,5m po udanym teście Siły o ST 20. Jeśli ma jakieś narzędzia, które mogą jej to zadanie ułatwić to test Siły można zredukować aż do ST 15. Istoty z podtypem powietrze czują się na tym planie niekomfortowo, gdyż czują się na nim zbyt ograniczone. Poza ograniczeniami w poruszaniu się nie otrzymują jednak żadnych obrażeń.

Raz na godzinę istoty znajdujące się na tym planie muszą wykonać rzut obronny na Wytrwałość o ST 25, aby uniknąć zamiany w posąg z przepięknych kamieni szlachetnych, tyle że zupełnie pozbawiony życia. Istota zamieniona w klejnot jest martwa, aby przywrócić ją do życia należy rzucić na nią Zamianę kryształu w ciało, a następnie przywrócić z martwych w normalny sposób. Przemianie ulega również cały ekwipunek ofiary.

grawitacja: normalna. Grawitacja na Planie Minerałów jest podobna do tej na Planie Materialnym. Stosuj normalne zasady, które odnoszą się do grawitacji.

czas: normalny. Czas na Planie Minerałów płynie tak samo jak na Planie Materialnym.

kształt i rozmiar: nieskończony

mniejsza dominacja pozytywnej energii: istoty na tym planie otrzymują szybkie leczenie 2 jako zdolność nadzwyczajną.

wzmocniona magia: czary i zdolności czaropodobne, które używają, tworzą lub manipulują klejnotami lub kamieniami szlachetnymi są wzmocnione i poszerzone (jak po użyciu atutów Wzmocnienie czaru i Poszerzenie czaru, ale nie wymagają komórek na czary wyższego poziomu)

osłabiona magia: czary i zdolności czaropodobne, które używają lub tworzą powietrze (także te z domeny Powietrza i wzywające żywiołaki powietrza lub przybyszy z podtypem powietrze) oraz zaklęcia manipulujące negatywną energią (także zaklęcia zadawaia ran) są osłabione. Aby je rzucić należy wykonać udany test Czarostwa o ST 15+poziom czaru. Jeśli test jest udany to zaklęcie zostaje normalnie rzucone. Jeśli nie zaklęcie się nie udaje, lecz komórka na czary zostaje zmarnowana.

mieszkańcy: dao (dżiny ziemi), mineralne mefity, xorny

 

 

 

Zamiana kryształu w ciało

Transmutacja

poziom: Cza/Zak: 5

komponenty: W, S, M

czas rzucania: 1 akcja standardowa

zasięg: średni (30m + 3m/poziom)

cel: jedna istota zamieniona w kryształ

czas trwania: natychmiastowy

rzut obronny: Wytrwałość (przedmiotu) neguje

odporność na czary: tak

To zaklęcie porzywraca istotę przmienioną w kryształ (np. przez magię Planu Minerałów) do początkowej postaci, lecz nie wskrzesza jej. Cały ekwipunek, który uległ wraz z nią przemianie również wraca do pierwotnej postaci.

Komponent materialny: mały kamień i kropla krwi


Komentarze do starszych artykułów tymczasowo niedostępne...