"Marvel Heroes" w sprzedaży
Dodane: 15-04-2009 17:41 ()
· Tytuł MARVEL HEROES
· Licencjodawca: Marvel
· Wydawca: Egmont Polska
· częstotliwość: miesięcznik
· Launch: 11 kwietnia 2009
· Grupa docelowa: chłopcy 7–11 lat
· Format: 205x290 mm
· Objętość: 32 strony
· Redaktor prowadzący: Joanna Kuzincow
Każdy potrzebuje superbohatera! Marvel Heroes – nowe czasopismo dla chłopców w ofercie Egmontu.
Nie tylko w czasach kryzysu superbohaterowie cieszą się olbrzymią popularnością. Postaci Hulka, Spider-Mana, czy Wolverine’a od dawna znają mali i duzi na całym świecie. Teraz ich fascynujące przygody można śledzić na łamach nowego miesięcznika Marvel Heroes wydawanego przez Egmont Polska. Czasopismo komiksowe adresowane jest do chłopców w wieku od 7 do 11 lat. W pierwszym numerze fani przeczytają komiks o Hulku, wyruszającym na Niebezpieczne łowy i Iron Manie, który rozdwaja się na… Cztery ręce. Dodatkową niespodzianką dołączoną do pisma są trzy super plakaty i stalowa ręka Iron Mana w prezencie.
Miesięcznik prezentuje różne postaci z uniwersum Marvela. Każdy numer poświęcony jest wybranym bohaterom. Główną oś pisma stanowi komiks, ale tradycyjnie nie zabraknie też aktywności, np. niebezpieczny park, czy misja specjalna, w której czytelnik będzie musiał zmierzyć się z takimi zadaniami, jak łamanie szyfru, czy przejście labiryntu wśród czujników niebezpiecznych laserów. Poprawne zakończenie misji pomoże ocalić Fantastyczną Czwórkę! Stałą rubryką każdego wydania jest Marvel Telegram, czyli regularna porcja aktualności z życia marvelowskich bohaterów (premiery kinowe, gry, wydarzenia). Czytelnicy mogą stworzyć własny przewodnik po świecie Marvela dzięki specjalnym kartom znajdującym się w magazynie. Każda z nich prezentuje wybranego superbohatera i zawiera podstawowe dane o postaci – siła, inteligencja, moc, szybkość, zręczność, walka, zdolności, a także opis właściwości i świata, do którego należy. Peleton otwiera Wolverine (X-Men). W pierwszym wydaniu znaleźć można super konkurs na komiks. Wydawca przewidział atrakcyjne nagrody!
Wprowadzeniu pisma towarzyszy kampania promocyjna na antenie TVP, Jetix, Polsat, Boomerang, Cartoon Network, działania w internecie ( www.wp.pl, www.jetix.pl), oraz promocja w pismach własnych Egmontu. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MPG, za kreację odpowiedzialna była agencja reklamowa DSK.
Komentarze do starszych artykułów tymczasowo niedostępne...