Trybunki reklamowe i ich nieoceniona rola podczas eventów

Autor: Krzysztof Malinowski Redaktor: Motyl

Dodane: 26-09-2024 21:37 ()


Przygotowanie skutecznej kampanii promocyjnej nie jest zadaniem łatwym. Należy zwrócić uwagę praktycznie na każdy szczegół, chcąc wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów i kontrahentów. Co więcej, według wszelkiego prawdopodobieństwa przyjdzie się nam zmierzyć z liczną konkurencją, która również nie zamierza stać bezczynnie. Dlatego też od samego początku kierujmy się ku pewnym i sprawdzonym rozwiązaniom, jakim są między innymi trybunki reklamowe.

 

  1. Trybunki reklamowe – profesjonalne stanowisko.
  2. Rodzaje trybunki reklamowej – jaką wybrać?
  3. Trybunki wystawiennicze – jakość wykonania.

 

Życie w XXI wieku cechuje się wysoką ekspozycją człowieka na zróżnicowane bodźce. Mieszanina reklam werbalnych i wizualnych zalewa nas z każdej strony, przez co naturalnie i praktycznie bezwiednie filtrujemy je, przyswajając wyłącznie potencjalnie atrakcyjne treści. Z perspektywy reklamodawcy bardzo łatwo jest przepaść w tym "szumie", nawet jeśli oferowane produkty lub usługi charakteryzują się niepodważalną jakością. Dlatego trybunki reklamowe powinny stale urozmaicać firmowe stoiska promocyjne.

 

Trybunki reklamowe – profesjonalne stanowisko

 

Do szeroko pojętych materiałów promocyjnych, jak ulotki, długopisy czy plakaty, bez wątpienia należy również perfekcyjnie przygotowane stoisko reklamowe. Przede wszystkim przyciąga ono uwagę klientów oraz daje tak potrzebną przestrzeń do swobodnej rozmowy i prezentacji produktów i usług.

Ponadto trybunki reklamowe z powodzeniem wykorzystamy na różnego rodzaju imprezach. Przeznaczane są na eventy firmowe, degustacyjne (np. w marketach i galeriach handlowych) i promocyjne, ale też targi czy festyny, w tym miejskie. Dostosowanie trybunki do indywidualnych potrzeb marki jest niezwykle proste: jakościowe i wyraźne grafiki (zawierające np. dane kontaktowe) można dowolnie zmieniać pod każdą okazję.

 

Rodzaje trybunki reklamowej – jaką wybrać?

 

Nie zapominajmy, że trybunka reklamowa od renomowanego producenta nie jest konstrukcją jednolitą. Do dyspozycji otrzymujemy modele różnych rozmiarów i kształtów, dzięki czemu szybko i sprawnie dopasujemy je do danego stoiska promocyjnego. Na szczególne wyróżnienie zasługują:

  • trybunki tekstylne – charakteryzują się bardzo dokładny i wyraźnym drukiem, z żywymi kolorami. Co więcej, materiał nie gniecie się i jest łatwy w przechowywaniu, a po założeniu na lekki szkielet – perfekcyjnie go opina;
  • trybunki klasyczne – mieszanina aluminium i płyt PVC (na których wykonywany jest nadruk). Wytrzymałe, wygodne, proste w montażu, z możliwością szybkiej wymiany grafik;
  • trybunki LED – podświetlone wbudowanymi diodami, jeszcze skuteczniej przyciągają potencjalnych klientów;
  • trybunki pop-up – nowoczesne, automatycznie rozkładane modele. Doskonałe rozwiązanie dla firm, którym zależy na efektywności przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości. Trybunki pop-up również są podświetlane diodami LED.

 

Trybunki wystawiennicze – jakość wykonania

 

Podczas wyboru trybunek reklamowych zwróćmy szczególną uwagę na materiały, z jakich zostały wykonane. Chodzi tu nie tylko o miejsce wydruku grafik promocyjnych (choć jest ono oczywiście bardzo ważne), ale też samą konstrukcję stoiska.

Szkielet powinien składać się stosunkowo szybko i bezproblemowo, co przy organizacji kampanii promocyjnych, np. na targach, bywa kluczowe. Ponadto całość musi być odporna na uszkodzenia mechaniczne, mogące pojawić się czy to w trakcie eventu, czy w transporcie. Dokładnie takie trybunki reklamowe znajdziemy w sklepie renomowanego producenta: https://www.adsystem.pl/trybunki.


comments powered by Disqus