BANSHEE: Demon Girl – Nowa gra od False Prophet ogłoszona na TGS!
Autor: False Prophet Studio
Redaktor: Motyl
Dodane: 30-09-2024 22:43 ()
Podczas Tokyo Game Show 2024 niezależne studio False Prophet ujawniło nowy projekt: BANSHEE: Demon Girl. Gra typu soulsborne dla jednego gracza, połączenie skradanki i gry akcji z perspektywy trzeciej osoby, na silniku Unreal Engine 5. Pracują nad nią najlepsi specjaliści od dźwięku, muzyki i gameplayu.
|
|
Piotr Pacynko, założyciel i dyrektor studia, wyjaśnia: „Wizja BANSHEE to połączenie gier takich jak Sekiro, Tenchu czy Red Ninja z unikalnymi elementami, które znajdziecie tylko u nas”.
|
|
Koniec XVI wieku, historyczny okres Sengoku. Kunoichi (kobieta-ninja) w przebraniu gejszy przybywa z tajną misją do Europy wraz z pierwszą japońską delegacją. Zdradzona i brutalnie zamordowana, odradza się jako groźny demon, pokrewny europejskim banshee, wampirom i strzygom. W grze możesz odsyłać albo pożerać niespokojne dusze, aby rosnąć w siłę, odkrywać tajemnice i działać wśród cieni. Walcz japońskimi mieczami i bez trudu paruj śmiertelne ciosy. Zasiej strach w renesansowych miastach i zamkach Europy. Bądź niewidzialną shinobi – i wcieleniem diabła – w pięknym ludzkim ciele.
|
|
Zespół developerski przybył do Japonii zebrać pierwsze opinie od graczy i partnerów, aby jak najlepiej dopracować wygląd i klimat gry już na wczesnym etapie produkcji. Pacynko wyjaśnia:
|
|
|
|
„Przy poprzedniej grze „BEAST” za długo zwlekaliśmy z zapowiedzią gry i zebraniem opinii od graczy. Teraz robimy to już na samym początku. Prezentujemy wizję gry i jej pierwsze demo przed doświadczoną publicznością, jaką są japońscy gracze”.
|
|
BANSHEE jest projektem pasjonatów, do którego przymierzali się od lat. Piotr mówi: „Gatunek soulsborne jest nam bliski, podobnie jak historia Japonii i Europy. Chcieliśmy to wszystko połączyć w wyjątkową historię, która da nowe spojrzenie na ten rodzaj gier. Zaprzęgamy do tego celu całe nasze branżowe doświadczenie.”
|
|
|
|
BANSHEE wyróżnia się unikalnym sposobem rozgrywki pod nazwą „Dance of Death Music System”. Col Walder, kompozytor muzyki, wyjaśnia:
|
|
“System Taniec Śmierci łączy nowoczesną technologię Quartz i Harmonix silnika Unreal Engine 5, synchronizując walkę z muzyką w czasie rzeczywistym. Sztuczna inteligencja i animacje przeciwników działają w rytm muzyki, czyniąc walkę zarazem filmową i głęboko interaktywną. Wrogowie mają własne motywy muzyczne, które pomagają uczyć się wzorców ataków — zwykłych, silnych i kombinowanych. Gdy nauczysz się podążać za muzyką, będziesz zwyciężać nawet z zamkniętymi oczami.”
|
|
|
|
Co więcej, Taniec Śmierci ma synchronizację w obie strony. Gameplay i akcje wrogów są sprzężone z muzyką, ale muzyka dynamicznie dostosowuje się do działań gracza. Muzyczne tematy i leitmotywy „walczą” w partyturze, odzwierciedlając akcję na ekranie. Zadając i blokując ciosy gracze nie tylko walczą — czynnie współtworzą kompozycję muzyczną.”.
|
|
BANSHEE ma trafić do Wczesnego Dostępu na PC we wrześniu 2025 roku.
Główny motyw do BANSHEE zaśpiewa wielokrotnie nagradzana wokalistka Jillian Aversa. |
comments powered by Disqus