BANSHEE: Demon Girl – Nowa gra od False Prophet ogłoszona na TGS!

Autor: False Prophet Studio Redaktor: Motyl

Dodane: 30-09-2024 22:43 ()


Podczas Tokyo Game Show 2024 niezależne studio False Prophet ujawniło nowy projekt: BANSHEE: Demon Girl. Gra typu soulsborne dla jednego gracza, połączenie skradanki i gry akcji z perspektywy trzeciej osoby, na silniku Unreal Engine 5. Pracują nad nią najlepsi specjaliści od dźwięku, muzyki i gameplayu.
Piotr Pacynko, założyciel i dyrektor studia, wyjaśnia: „Wizja BANSHEE to połączenie gier takich jak Sekiro, Tenchu czy Red Ninja z unikalnymi elementami, które znajdziecie tylko u nas”.
 
Koniec XVI wieku, historyczny okres Sengoku. Kunoichi (kobieta-ninja) w przebraniu gejszy przybywa z tajną misją do Europy wraz z pierwszą japońską delegacją. Zdradzona i brutalnie zamordowana, odradza się jako groźny demon, pokrewny europejskim banshee, wampirom i strzygom. W grze możesz odsyłać albo pożerać niespokojne dusze, aby rosnąć w siłę, odkrywać tajemnice i działać wśród cieni. Walcz japońskimi mieczami i bez trudu paruj śmiertelne ciosy. Zasiej strach w renesansowych miastach i zamkach Europy. Bądź niewidzialną shinobi – i wcieleniem diabła – w pięknym ludzkim ciele.
Zespół developerski przybył do Japonii zebrać pierwsze opinie od graczy i partnerów, aby jak najlepiej dopracować wygląd i klimat gry już na wczesnym etapie produkcji. Pacynko wyjaśnia:
„Przy poprzedniej grze „BEAST” za długo zwlekaliśmy z zapowiedzią gry i zebraniem opinii od graczy. Teraz robimy to już na samym początku. Prezentujemy wizję gry i jej pierwsze demo przed doświadczoną publicznością, jaką są japońscy gracze”.
BANSHEE jest projektem pasjonatów, do którego przymierzali się od lat. Piotr mówi: „Gatunek soulsborne jest nam bliski, podobnie jak historia Japonii i Europy. Chcieliśmy to wszystko połączyć w wyjątkową historię, która da nowe spojrzenie na ten rodzaj gier. Zaprzęgamy do tego celu całe nasze branżowe doświadczenie.”
BANSHEE wyróżnia się unikalnym sposobem rozgrywki pod nazwą „Dance of Death Music System”. Col Walder, kompozytor muzyki, wyjaśnia:
“System Taniec Śmierci łączy nowoczesną technologię Quartz i Harmonix silnika Unreal Engine 5, synchronizując walkę z muzyką w czasie rzeczywistym. Sztuczna inteligencja i animacje przeciwników działają w rytm muzyki, czyniąc walkę zarazem filmową i głęboko interaktywną. Wrogowie mają własne motywy muzyczne, które pomagają uczyć się wzorców ataków — zwykłych, silnych i kombinowanych. Gdy nauczysz się podążać za muzyką, będziesz zwyciężać nawet z zamkniętymi oczami.”
Co więcej, Taniec Śmierci ma synchronizację w obie strony. Gameplay i akcje wrogów są sprzężone z muzyką, ale muzyka dynamicznie dostosowuje się do działań gracza. Muzyczne tematy i leitmotywy „walczą” w partyturze, odzwierciedlając akcję na ekranie. Zadając i blokując ciosy gracze nie tylko walczą — czynnie współtworzą kompozycję muzyczną.”.
BANSHEE ma trafić do Wczesnego Dostępu na PC we wrześniu 2025 roku.
Główny motyw do BANSHEE zaśpiewa wielokrotnie nagradzana wokalistka Jillian Aversa.

comments powered by Disqus