Kultowy marynarz Popeye w World of Warships!
Dodane: 23-04-2023 20:14 ()
Wargaming, twórcy i wydawcy wiodącej gry o bitwach okrętów wojennych World of Warships ma przyjemność ogłosić wyjątkowe partnerstwo z jedną z ikon popkultury – marynarzem Popeyem! Ta współpraca połączy się z akcją charytatywną, której szczegóły poznamy w czerwcu, kiedy to odbywa się miesiąc dla oceanów. Cała inicjatywa ma na celu zwiększenie świadomości o najwspanialszych ekosystemach Ziemi i jak możemy pomóc je chronić.
Zestaw charytatywny Popeye dostępny w World of Warships będzie zawierał kultowe postacie z kreskówki, czyli Popeye’a oraz jego arcywroga Bluto w postaci kapitanów w grze, dwie okolicznościowe flagi oraz unikatowy kamuflaż na amerykański okręt USS Colorado.
Popeye to ikona popkultury, szpinakożerny marynarz oraz promotor czystych oceanów. Od 2020 roku jest reprezentantem The SeaCleaners, która dba o zachowywanie czystości oceanów na całym świecie. Walczą z zanieczyszczeniem plastikiem oraz o wzrost świadomości jak istotne jest dbanie o czystość dna i wód w oceanach na całym świecie. Partnerstwo z Wargamingiem jest kolejnym krokiem marynarza Popeye’a dla tej sprawy.
World of Warships to widoąca gra free-to-play o bitwach na morzach i oceanach od Wargaming, gdzie gracze walczą ze sobą korzystając z największej historycznej kolekcji okrętów wojennych z XX. wieku. Gra ma swoje korzenie w społeczności fanów militariów i ma długą tradycję wspierania weteranów, jak również organizacji non-profit skupionych wokół historii.
„Popeye to ukochana bajka z dzieciństwa dla wielu z nas w Wargamingu także możliwość dodania go na nasze wody to zaszczyt. To jeszcze większa radość jeśli możemy dołożyć cegiełkę do szczytnej idei zwiększania świadomości o czystości oceanów jednocześnie dając radość naszym graczom,” komentuje Marko Valentic, Global Business Development i dyrektor komunikacji w Wargaming.
„Jako jeden z najbardziej rozpoznawanych marynarzy w popkulturze, nie moglibyśmy sobie wyobrazić lepszego partnera growego dla Popeye’a niż World of Warships,” mówi Jarred Goro, wiceprezydent, licencje, Ameryka Północna, King Features. „Jesteśmy szczęśliwi, że World of Warships dzieli z nami pasję ochrony oceanów i cieszymy się na dodanie do gry zawartości związanej ze współpracą dla wszystkich fanów na całym świecie.
Marka Popeye jest własnością King Features Syndicate (jednostka Hearst), która ma w swoim portfolio wiele popularnych postaci ze świata popkultury.
comments powered by Disqus