Jak zostać królem lokalnej gastronomi … i małego królestwa przy okazji!
W Crossroads Inn: The Board Game gracze zbudują karczmę od podstaw, zadbają o oryginalne przepisy i urozmaicone menu, a wszystko po to, żeby spełniać oczekiwania gości pochodzących z różnych klas społecznych: od prostych i przaśnych “ciemiężonych”, po wyrafinowanych i kapryśnych przedstawicieli szlachty - koniec końców każdy chce się napić i dobrze zjeść. Celem gry jest zdobycie przez jednego z graczy największej liczby punktów reputacji, a co za tym idzie zwycięstwo w wyścigu o tytuł najpopularniejszej tawerny w królestwie. Punkty reputacji gracze zdobywają poprzez odpowiednie udekorowanie tawerny, zatrudnianie bardów i fachowej obsługi oraz rozwijanie menu. Do rozwoju biznesu zawsze potrzebne są pieniądze, stąd drugim celem (po zdobyciu reputacji) dla gracza jest pomnażanie majątku i gromadzenie złotych guldenów. Gracze wchodzą ze sobą również w interakcję i poprzez mechanizm plotek mogą sobie nawzajem psuć szyki.
Rozgrywka opierać się będzie zatem na przewidywaniu - oraz blokowaniu! - ruchów reszty bękarciego rodzeństwa prowadzącego konkurencyjne tawerny. Wygra ten, kto bez skrupułów wykorzysta złoto, plotki oraz słabości przeciwników. W królestwie jest miejsce dla wielu karczmarzy… ale król może być tylko jeden! Kupno nowych mebli, zdobycie niepowtarzalnych przepisów i egzotycznych składników do potraw, dobrze wyszkolona służba - wszystko może pomóc graczom osiągnąć ostateczne zwycięstwo. A jeśli to nie wystarczy - uwodzicielskie vedety i złotouści bardowie zajmą się co bardziej wymagającymi gośćmi.
Crossroads Inn: The Board Game to:
Emocjonująca rozgrywka strategiczna i ekonomiczna dla 2 do 4 graczy!
Dwa dania na jednym talerzu - zostań “królem” gastronomii, a przy okazji… królem Yorevale!
Pięć zróżnicowanych klas społecznych gości, których przychylność gracze muszą zdobyć. Ciemiężeni, Banici, Wędrowcy, Mieszczanie i Szlachta - każda z klas preferuje inny rodzaj potraw i wystroju wnętrz!
“Tor prestiżu”, czyli przez żołądek do serca - niepowtarzalna mechanika pozwalająca na wygranie gry dzięki punktom sławy i prestiżu.
System rozpuszczania negatywnych plotek dotyczących konkurencji. Zdecyduj czy oczernisz innych graczy politycznie, ekonomicznie, a może przy pomocy plotek krążących na szlakach podróżnych Yorevale.
Niepowtarzalny i znany z oryginalnej gry PC świat fantasy podany z “przymrużeniem oka”.
Postacie NPC znane z pecetowej wersji gry!
Zatrudniaj i zwalniaj pracowników, przeszkadzaj konkurencji przy pomocy arsenału brudnych sztuczek.