Down to Hell – heavymetalowy slasher coraz bliżej premiery

Autor: Mateusz Pietrzyk Redaktor: Motyl

Dodane: 26-08-2019 20:35 ()


Down to Hell to nowy slasher, który wyróżnia się m.in. dynamicznym systemem walki, mroczną stylistyką oraz heavymetalową oprawą muzyczną. Gra wyjdzie oficjalnie z fazy wczesnego dostępu (Early Access) na platformie Steam już 30 sierpnia br. Jeszcze w 2019 r. Down to Hell zostanie wydane również na Nintendo Switch.

Za nowym slasherem stoi polskie Red Dev Studio, a współwydawcą na platformie Steam jest Ultimate Games S.A. Tytuł zadebiutował w kwietniu 2019 r. w formie wczesnego dostępu i zebrał pozytywne oceny graczy.

W Down to Hell gracz wciela się w bezimiennego rycerza, którego los zaprowadził do chaotycznego i pełnego demonicznych kreatur świata.

Kluczowym elementem Down to Hell jest walka. Red Dev Studio przygotowało wyważoną rozgrywkę, w której punktami kulminacyjnymi są wymagające starcia z bossami. Wśród nich znajdują się m.in. demoniczny robal (Crimson), fruwający mag (Agalloch) oraz diabelna panna (Solitude).

Bezimienny rycerz może używać podstawowych ataków – silnego (wolnego) i słabego (szybkiego), które można łączyć w dające lepsze efekty sekwencje. Uzupełnieniem systemu są czary oraz ciosy specjalne, odblokowywane wraz z kolejnymi postępami w grze. Istotnym elementem jest także system ripost, dzięki któremu gracz ma szansę na odparcie niektórych ataków.

Dobrze przemyślana rozgrywka idzie w Down to Hell w parze z niepowtarzanym klimatem, pełnym mroku i cierpienia. Unikalny charakter naszej nowej gry dodatkowo podkreśla surowa i specjalnie wystylizowana grafika. Ważną rolę pełni tutaj także oprawa dźwiękowa, w której pojawiają się m.in. utwory polskich zespołów heavymetalowych Decapitated oraz Koronal. Poza dobrze komponującą się z rozgrywką ścieżką dźwiękową, fani ciężkich brzmień z pewnością zauważą też inne odniesienia do tego typu muzyki” – mówi założyciel Red Dev Studio, Wojciech Sypko.

W finalnej wersji Down to Hell oferuje dwa zróżnicowane rozdziały, w których na graczy – poza pomniejszymi kreaturami – czeka po kilku bossów. Ukończenie gry zajmuje średnio ok. 3 godzin. Co ważne, twórcy nie wykluczają dodania kolejnych rozdziałów, jeśli tytuł spotka się z dobrym przyjęciem.

Główne cechy Down to Hell:

  • szybka i dynamiczna walka;
  • unikalni bossowie;
  • ciężka i mroczna atmosfera;
  • ręcznie rysowane przerywniki filmowe;
  • heavymetalowa ścieżka dźwiękowa (m.in. Decapitated i Koronal).

Datę wyjścia Down to Hell z fazy Steam Early Access zaplanowano na 30 sierpnia 2019 r. Przewidziano też konwersję i wydanie gry na Nintendo Switch jeszcze w 2019 r.

 

Down to Hell (Steam):

https://store.steampowered.com/app/961040/Down_to_Hell/

Trailer Down to Hell:

 Podstawowe informacje:

tytuł: Down to Hell

gatunek: akcja, slasher, niezależne

producent: Red Dev Studio

wydawca: Red Dev Studio, Ultimate Games S.A.

język: angielski

data premiery: 30.08.2019 r. (Steam), 2019 (Nintendo Switch)

 

Minimalne wymagania techniczne:

system operacyjny: Windows 7+

procesor: Intel Core i5

pamięć: 2 GB RAM

karta graficzna: Nvidia GeForce 9600 GT/ AMD Radeon HD 6450

karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX

DirectX: wersja 11

miejsce na dysku: 1 GB

Galeria


comments powered by Disqus