24h z RPG - program imprezy

Autor: Barbatos Redaktor: S_p_i_d_e_r

Dodane: 07-01-2010 00:53 ()


 

Każdy, kto przyjdzie na miejsce imprezy, będzie mógł przez prawie całą dobę uczestniczyć w sesjach gier fabularnych. W programie znajduje się sporo sesji u znanych, dobrych i cenionych MG, na które na miejscu będzie się można zapisać. Oczywiście każdy, kto przyjdzie i zechce poprowadzić wcześniej nie zgłaszając sesji też będzie mógł to uczynić. Do dyspozycji jest wiele sal, więc sesje nawzajem nie będą sobie przeszkadzać.

MG czekają niespodzianki. Nie zapomnimy też o całych drużynach, które mogą liczyć na małe co nieco do przegryzienia.

 

Start: 9 stycznia 2010 r., godz. 11.00

Meta: 10 stycznia 2010 r., ranek

Miejsce: Wojewódzki Ośrodek Kultury, ul. Dolna Panny Marii 3, Lublin

Koszt: wstęp wolny

 

Celem imprezy jest popularyzacja RPG poprzez całodobowe granie w gry fabularne prowadzone przez wyselekcjonowanych, bardzo dobrych mistrzów gry, a także poznanie nowych gier fabularnych, które pojawiły się na rynku, jak również przypomnienie niektórych klasycznych tytułów.

Organizator: Lubelskie Stowarzyszenie Fantastyki "Cytadela Syriusza"

 

 

MISTRZOWIE GRY i SYSTEMY

Łukasz "Fedor" Fedorowicz

Sobota: 12.00 – 18.00

System: Mroźny survival horror, hulający na mechanice nowego Świata Mroku

Czas: planowane 1h na zapoznanie z postaciami i 5h gry

Gracze: 3-5; sala 22

 

Paweł "Chimera" Cybula

Sobota: 12.00 - 17.00.

System: Cold City

Opis: Tematem "Cold City" jest Berlin w roku 1950 i działania międzynarodowej agencji wywiadowczej stworzonej do odnajdywania i niszczenia efektów nazistowskich eksperymentów naukowych i okultystycznych, które wciąż zagrażają nieświadomym cywilom. Niestety, wraz z rozwojem Zimnej Wojny współpraca pomiędzy agentami staje się coraz trudniejsza. Co więcej, wywiady poszczególnych mocarstw okupujących Berlin również prowadzą cichą wojnę o informacje i technologie, a agenci niemal od początku znajdują się w samym jej środku.

Gracze: 3-5; sala 19

 

Rafał "Sienio Młodszy" Sieńko

Sobota: 12.00 - 16.00

System: Neuroshima

Gracze: 3-5

 

Anna "Shauni" Szewczyk

Sobota: 12.00 - 15.00 (Czas trwania: 4 rundy po 30 minut (8 ruchów po 15 minutach))

System: Klanarchia LARP

Opis: Zagrajcie w mroczną Grę z Ciemnością. Zbierzcie się, wysłannicy czterech klanów. Wygrajcie świat lub sprzedajcie swoje dusze...

Gracze: 16; sala 6

 

Michał "Yaminoyori" Kwiatkowski

Sobota: 15.00 - 20.00

System: Klanarchia LARP

Opis: Po dwóch latach zagorzałego konfliktu w Mieście nareszcie zapanował prowizoryczny spokój. Wielka Trójka – porozumienie trzech najsilniejszych z ośmiu klanów - zorganizowała zebranie, na którym mają wystąpić przedstawiciele każdego z klanów, aby zadecydować o losie całego miasta. Tak naprawdę każdy chce czego innego, czy więc uda im się osiągnąć kompromis?

Gracze: 11; sala 6

 

Wojciech Doraczyński

Sobota: 17.00 - 21.00

System: Necropolis 2350

Opis: Świat gry to coś w stylu WH 40000 czy Mutant Chronicles na mechanice Savage Worlds. Sesja mocno militarystyczna, prawie bitewniak.

Gracze: 4

 

Kacper "Fett" Stanicki

Sobota: 18.00 – 23.00

System: Star Wars

Opis: Wiedli spokojne życie podczas gdy w Galaktyce trwała wojna domowa. Los jednak zupełnie niespodziewanie rzucił ich w sam środek konfliktu. Zupełnie sobie obcy ludzie muszą stanąć razem do walki o przetrwanie. Co czeka na nich podczas ich nieplanowanej podróży na kraniec Galaktyki?

Gracze: 3-6; sala 17

 

Michał "Kumo" Misztal

Sobota: 18.00 – 23.00

System: Eclipse Phase

Opis: W niezbyt odległej przyszłości ludzie opanowali cały Układ Słoneczny. Możliwość kopiowania osobowości i umieszczania ich w dowolnie zaprojektowanych ciałach uczyniła ich praktycznie nieśmiertelnymi... Ale nawet to nie uchroniło ich cywilizacji przed upadkiem. Wysoce zaawansowane SI - "TITANy" - zaatakowały swoich twórców, doprowadzając do straszliwego pogromu... a potem odeszły. Dziś niedobitki ludzkości walczą o przetrwanie w pozaziemskich koloniach i habitatach. Choć dysponują wybitnymi osiągnięciami nauki i techniki, wciąż żyją w cieniu zagrożeń - powrotu TITANów, ingerencji tajemniczych obcych i... własnych działań, bo zawsze znajdzie się ktoś gotów zaryzykować życiem innych dla własnego zysku.

Twój umysł to software. Zaprogramuj go.

Twoje ciało to skorupa. Zmieniaj ją.

Śmierć to choroba. Wylecz ją.

Zagłada nadciąga. Walcz z nią.

Gracze: 3-5

 

Mateusz "Matti" Zaród

Sobota: 18.00 – 22.00

System: Neuroshima

Gracze: 4; sala 22

 

Maciej "Młody Fedor" Fedorowicz

Sobota: 18.00 – 22.00

System: Legenda 5 Kręgów

Gracze: 3-4; sala 19

 

Piotr Sudół

Sobota 22.00 – ...

System: Neuroshima

Gracze: 3-6; sala 22

 

 

 

Serwis Paradoks jest patronem medialnym 24h z RPG. 

 

 


Komentarze do starszych artykułów tymczasowo niedostępne...