Nowe zasady w Mordheim

Autor: GONZO Redaktor: GONZO

Dodane: 08-08-2006 09:17 ()


OPCJA A

i. Strona 35, "Walka dwoma brońmi". Dodaj tekst "Podczas walki z wiecej niż jedną bronią, wojownik dostaje modyfikator -1 do trafienia z każdej broni. Wojownik, używający pistoletu w walce wręcz, jest z tej kary zwolniony."

 

ii. strona 122, Nowa Umiejętność Walki "Maniakalny? Wojownik": Wojownik jest biegły w walczeniu bronią w każdej ręce. Może zignorować modyfikator -1 za walkę dwoma brońmi."

 

Johann Nożownik, Bertha Bestraufung i Veskit powinni mieć przyznaną umiejętność "Maniakalny? Wojownik".

 

iii. strona 51, pod Tarcza. Dodaj tekst: "Dodatkowo do tej obrony, wojownik uzbrojony w tarczę i ręczną broń ma podstawową obronę 5+ (albo może dodać +2 do swojej zbroi) w walce wręcz. Wojownicy konni nie mogą korzystać z tej własności. Bronie ręczne to: młoty, kije, maczugi, pałki, topory, miecze, morgensterny i włócznie. Zawierają się w nich również rapiery i topory krasnoludzkie. Model może użyć tylko jednej tarczy jednocześnie.

 

strona 51, pod Puklerz. Dodaj tekst "Dodatkowo do tej obrony, wojownik uzbrojony w puklerz i ręczną broń ma podstawową obronę 6+ (albo może dodać +1 do swojej zbroi) w walce wręcz.

 

iv. strona 50, pod "Lekka Zbroja" dodaj "Dodatkowo wojownik zyskuje save 6+ przeciw poważnemu obrażeniu podczas fazy sprawdzania obrażeń po bitwie. Zdany pomyślnie save traktuj jak "Pełne wyzdrowienie". Wojownik nie może brać udziału w eksploracji, handlu ani innych czynnościach po bitwie".

 

v. strona 50, pod "Ciężka Zbroja" dodaj "Dodatkowo wojownik zyskuje save 5+ przeciw poważnemu obrażeniu podczas fazy sprawdzania obrażeń po bitwie. Zdany pomyślnie save traktuj jak "Pełne wyzdrowienie". Wojownik nie może brać udziału w eksploracji, handlu ani innych czynnościach po bitwie".

 

vi. strona 51, pod "Zbroja z Ithilmaru" dodaj "Dodatkowo wojownik zyskuje save 5+ przeciw poważnemu obrażeniu podczas fazy sprawdzania obrażeń po bitwie. Zdany pomyślnie save traktuj jak "Pełne wyzdrowienie". Wojownik nie może brać udziału w eksploracji, handlu ani innych czynnościach po bitwie".

 

vii. strona 51, pod "Zbroja z Gromrilu" dodaj "Dodatkowo wojownik zyskuje save 4+ przeciw poważnemu obrażeniu podczas fazy sprawdzania obrażeń po bitwie. Zdany pomyślnie save traktuj jak "Pełne wyzdrowienie". Wojownik nie może brać udziału w eksploracji, handlu ani innych czynnościach po bitwie".

 

viii. MH Annual 2002, strona 16, pod "Utwardzane Skóry", zastąp cały specjalny tekst reguł poniższym tekstem:

"Wojownik noszący utwardzaną skórę dostaje save 6+ przeciw poważnemu obrażeniu podczas fazy sprawdzania obrażeń po bitwie. Zdany pomyślnie save traktuj jak "Pełne wyzdrowienie". Wojownik nie może brać udziału w eksploracji, handlu ani innych czynnościach po bitwie. Utwardzane Skóry są sklasyfikowane jako Zbroja i mogą być noszone przez Stronników".

 

 

OPCJA B

i. Strona 35, "Walka dwoma brońmi". Dodaj tekst "Podczas walki z wiecej niż jedną bronią, wojownik dostaje modyfikator -1 do trafienia z każdej broni. Wojownik, używający pistoletu w walce wręcz, jest z tej kary zwolniony."

 

ii. strona 122, Nowa Umiejętność Walki "Maniakalny? Wojownik": Wojownik jest biegły w walczeniu bronią w każdej ręce. Może zignorować modyfikator -1 za walkę dwoma broniami."

 

iii. Zastąp istniejący koszt, karę ruchu, dostępność i save na następujące:

 

- Lekka Zbroja: save 6+, brak modyfikatora -1M z tarczą, powszechna, (10GC).

- Zbroja Średnia: save 5+, brak modyfikatora -1M z tarczą, powszechna, (20GC).

- Pełna Zbroja: save 4+ , modyfikator -1M z tarczą, znikoma 8, (50GC).

- Ithilmar: save 4+, brak modyfikatora -1M z tarczą, znikoma 11 (90GC).

- Gromril: save 4+, brak modyfikatora -1M z tarczą, znikoma 11, Specjalna Reguła: "Death Defying: Wojownik, który nosi zbroję Gromrilową zyskuje save 4+ przeciw poważnemu obrażeniu podczas fazy sprawdzania obrażeń po bitwie. Zdany pomyślnie save traktuj jak "Pełne wyzdrowienie". Wojownik nie może brać udziału w eksploracji, handlu ani innych czynnościach po bitwie (150GC).

 

Średnia, Pełna, Ithilmarowa & Gromrilowa Zbroja są typami Ciężkiej Zbroi.

 

 

OPCJA C

i. Strona 35, "Walka dwoma brońmi". Dodaj tekst "Podczas walki z wiecej niż jedną bronią, wojownik dostaje modyfikator -1 do trafienia z każdej broni. Wojownik, używający pistoletu w walce wręcz, jest z tej kary zwolniony."

 

ii. strona 122, Nowa Umiejętność Walki "Maniakalny? Wojownik": Wojownik jest biegły w walczeniu bronią w każdej ręce. Może zignorować modyfikator -1 za walkę dwoma brońmi."

 

Johann Nożownik, Bertha Bestraufung i Veskit powinni mieć przyznaną umiejętność "Maniakalny? Wojownik".

 

iii. strona 51, pod Tarcza. Dodaj tekst: "Dodatkowo do tej obrony, wojownik uzbrojony w tarczę i ręczną broń ma podstawową obronę 5+ (albo może dodać +2 do swojej zbroi) w walce wręcz. Wojownicy konni nie mogą korzystać z tej własności. Bronie ręczne to: młoty, kije, maczugi, pałki, topory, miecze, morgensterny i włócznie. Zawierają się w nich również rapiery i topory krasnoludzkie. Model może użyć tylko jednej tarczy jednocześnie.

 

strona 51, pod Puklerz. Dodaj tekst "Dodatkowo do tej obrony, wojownik uzbrojony w puklerz i ręczną broń ma podstawową obronę 6+ (albo może dodać +1 do swojej zbroi) w walce wręcz.

 

iv. strona 32 & strona 167. Tabela Trafień Krytycznych. Pod wynik 5-6 "Mistrzowski Cios!" usuń tekst "nie ma rzutów obronnych".

 

strona 160. Opcjonalny Tabela Trafień Krytycznych - Bronie Strzeleckie. Pod wynik 5-6 "Mistrzowski Strzał" usuń tekst "nie ma rzutów obronnych".

 

strona 161. Opcjonalna Tabela Trafień Krytycznych - Bronie Tnące. Pod wynik 5-6 "Gładki Cios" usuń tekst "nie ma rzutów obronnych".

 

Źródło: Forum Specialist Games


Komentarze do starszych artykułów tymczasowo niedostępne...