Bibliografia

Autor: Ania Stańczyk Redaktor: Motyl

Dodane: 07-09-2013 12:31 ()


Bibliografia do tekstu "Fotografia wernakularna w zbiorach Museum of Modern Art".

 

[1] J. Szarkowski, Photography and America, w: Art Institute of Chicago Museum Studies, Chicago 1983, s. 236.

[2] J. Szarkowski, op. cit. , s. 241.

[3] J. Szarkowski, op. cit. , s. 242.

[4] J. Szarkowski, op. cit. , s. 245.

[5] H. Richter, Dadaizm, Warszawa 1983, s. 136.

[6] J. Szarkowski, op. cit., s. 247.

[7] A. Rouillé, Fotografia. Między dokumentem a sztuką współczesną, Kraków 2007, s. 94.

[8] Ibidem, s. 93

[9] S. Edwards, op.cit. , s. 245.

[10] Ibidem, s. 246.

[11] Ibidem.

[12]Vernaculus, hasło w:  Słownik łacińsko-polski, opr. K. Kumaniecki, Warszawa 1990.

[13] M. Lantis, Vernacular Culture, w: American Antrthropologist, Waszyngton 1960, nr 2, s. 203.

[14] S. Edwards, op.cit., s. 247.

[15] S. Edwards, Vernacular modernism, w: Varietes of modernism, pod red. P.Wood, New Haven 2004, s.

[16] J. Szarkowski, The Photographer’s Eye, 1964. [online] Protokół dostępu: http://www.jnevins.com/szarkowskireading.htm .  Grudzień 2011.

[17] S. Edwards, op. cit., s. 253.

[18] Ibidem,  s. 248.

[19] J. Szarkowski, The Photographer’s Eye, 1964. [online] Protokół dostępu: http://www.jnevins.com/szarkowskireading.htm .  Grudzień 2011.

[20] M. Chahroudi, Twelve Photographers Look at Us, w : Philadelphia Museum of Art Bulletin. Philadelphia 1987, s. 3.

[21] J. Szarkowski, Introduction, w: New Documents. Diane Arbus, Lee Friedlander, Garry Winogrand, Nowy Jork 1969. [cyt. za:] M. Chahroudi, Twelve Photographers Look at Us, w : Philadelphia Museum of Art Bulletin. Philadelphia 1987, s. 3.

[22] R. Silberman, Lee Friedlande. New York and Munich, w: The Burlington magazine,, Londyn 2005,  nr 1233, s. 850.

[23] J. Edwards, op. cit., s. 257.

[24] A. Rouillé, Fotografia. Między dokumentem a sztuką współczesną, Kraków 2007, s. 195.

[25] Ibidem, s. 196.

[26] Ibidem, s. 197.

[27] Ibidem, s. 199.

[28] S. Edwards, op.cit. , s. 243.

[29] S. Edwards. s.

[30] S. Edwards, op.cit., s. 248.

[31] T. Papageorge, Introduction, w: G. Winogrand, Public Relations, Nowy Jork 1977, s. 16.

[32] S. Edwards, op. cit. , s.

[33] A. Mazur, William Eggleston. „I am at war with obvious”, w: Fototapeta [online]. Protokół dostępu: http://fototapeta.art.pl/fti-egg.html . Grudzień 2011.

[34] R. Silberman, Diane Arbus. San Francisco and Los Angeles, w: The Burlington Magazine, Londyn 2004, nr 1214, s. 355.

[35] J. Goldman, Diane Arbus. The Gap Between Intention and Effect, w: Art Journal, Nowy Jork 1974, nr 34, s. 30.

[36] S. Edwards, op.cit., s. 249.

[37] C.Armstrong, Biology, Destiny, Photography: Difference Accordin toDiane Arbus, w: The MIT Press, Cambridge 1993, nr 66, s. 29.

 


comments powered by Disqus