Quasi-żywiołowy Plan Pary

Autor: Chemick Redaktor: Chemick

Dodane: 16-07-2006 20:55 ()


Niektórzy lubią odpocząć po męczącym dniu w saunie, aby zapomnieć o problemach dnia codziennego. Ci będą rozczarowani pobytem na Planie Pary, gdyż jest on zaskakująco chłodny. Dlatego właśnie tak wiele osób woli określenie Plan Mgły. Niebezpieczeństwem tutaj nie jest gorąco, lecz utonięcie w gęstej mgle, która często niewiele różni się od wody z dużą ilością bąbelków powietrza. Poruszanie się tutaj jest wolniejsze niż na innych tego typu planach - traktuj znajdujące się tutaj istoty jak pod wpływem zaklęcia Spowolnienie - z powodu wszechogarniającej i oblepiającej wszystko mgły. Oddychanie odbywa się bez problemu. Widoczność jest ograniczona do 2k20 metrów w danym momencie (testuj co rundę).

 

grawitacja: subiektywna kierunkowa. Każda istota przebywająca na tym planie może określić gdzie znajduje się jej "dół". Istoty nieświadome i przedmioty pozostawione bez opieki nie mają grawitacji i po prostu unoszą się bez ruchu tam gdzie je pozostawiono.

 

czas: normalny. Czas na Planie Pary płynie tak samo jak na Planie Materialnym.

 

kształt i rozmiar: nieskończony

 

mniejsza dominacja pozytywnej energii: istoty na tym planie otrzymują szybkie leczenie 2 jako zdolność nadzwyczajną.

 

osłabiona magia: czary i zdolności czaropodobne, które używają lub tworzą ogień (także te z domeny Ognia i wzywające żywiołaki ognia lub przybyszy z podtypem ogień) oraz zaklęcia manipulujące negatywną energią (także zaklęcia zadawaia ran) są osłabione. Aby je rzucić należy wykonać udany test Czarostwa o ST 15+poziom czaru. Jeśli test jest udany to zaklęcie zostaje normalnie rzucone. Jeśli nie zaklęcie się nie udaje, lecz komórka na czary zostaje zmarnowana.

 

mieszkańcy: mefity pary, mefity mgły

 

 

 

 

 

Mefit pary

 

Mały przybysz (ognia)

 

kostki wytrzymałości: 3k8 (13pw)

 

inicjatywa: +5

 

szybkość: 9 metrów, latanie 15 metrów (średnia)

 

klasa pancerza: 16 (+1 rozmiar, +1 Zr, +4 naturalny), dotykowy 12, nieprzygotowany 15

 

bazowa premia do ataku/test zwarcia: +3/-1

 

atak: pazur +4 wręcz (1k3 +1k4 ogień)

 

pełny atak: 2 pazury + 4 wręcz (1k3 + 1k4 ogień)

 

front/zasięg: 1,5m/1,5m

 

specjalne ataki: broń oddechowa, zdolności czaropodobne, wezwanie mefita

 

specjalne cechy: redukcja obrażeń 5/magia, widzenie w ciemnościach 18m, szybkie leczenie 2*, niewrażliwość na ogień, wrażliwość na zimno

 

rzuty obronne: Wt +3, Rf +4, Wo +3

 

atrybuty: Si 10, Zr 13, Bd 10, In 6, Md 11, Ch 15

 

umiejętności: Blefowanie +8, Ciche poruszanie +7, Dyplomacja +4, Nasłuchiwanie +6, Przebieranie +2, Stosowanie liny +1, Ukrywanie +11, Wyzwalanie się +7, Zauważanie +6

 

atuty: Uniki, Ulepszona Inicjatywa

 

środowisko: Quasi-żywiołowy Plan Pary

 

skala wyzwania: 3

 

skarb: standardowy

 

charakter: zwykle neutralny

 

rozwój: 4-6 KW (mały), 7-9 KW (duży)

 

dostosowanie poziomu: +3

 

Mefity pary to władcze istoty, które zwykły uważać się za przywódców innych rodzajów mefitów. Zazwyczaj wydają rozkazy słabszym pobratymcom. Z ich skóry nieustannie unosi się para, zaś za sobą pozostawiają ślady z niemal wrzącej wody.

 

Mefity pary mówią wspólnym i ognistym.

 

W przeciwieństwie do innych mefitów, te włączają się do walki tak szybko jak to możliwe, atakując najpierw burzą, a później skupiając ataki bronią oddechową na najbliższym czarodzieju lub kapłanie.

 

Broń oddechowa (su): Może zostać użyta raz na 1k4 rundy jako akcja standardowa. Tworzy 15 metrowy stożek pary, zadający 1k4 obrażeń od ognia, udany rzut obronny na Refleks o ST 12 pozwala zmniejszyć je o połowę. Żyjące istoty, którym nie uda się rzut obronny są poparzone co skutkuje karą -4 do KP i karą -2 do testów ataku na 3 rundy.

 

Zdolności czaropodobne (sp): Raz na godzinę mefit pary może okrć się kłębami pary duplikując efekt czaru Rozmycie rzuconego przez 3-poziomowego czarodzieja. Raz dziennie może stworzyć burzę z gotującej się wody na obszarze 6m na 6m. Żyjące istoty otrzymują 2k6 obrażeń od ognia, rzut obronny na Refleks o ST 14 pozwala zmniejszyć je o połowę (poziom czarującego 6)

 

Wezwanie mefita (sp): Raz dziennie mefit może wezwać innego mefita (ognia, lawy, dymu lub pary - równa szansa na każdego) tak jak korzystając z czaru Wezwanie potwora rzucanego przez 3-poziomowego czarującego, lecz z 25% szansą powodzenia. Wezwany mefit przez godzinę nie może korzystać z tej mocy.

 

Szybkie leczenie (ex): Mefit pary otrzymuje szybkie leczenie tylko jeśli dotyka wrzącej wody lub znajduje się w gorącym, wilgotnym miejscu.

 

 

 

 

Mefit mgły

 

Mały przybysz (wody)

 

kostki wytrzymałości: 3k8 (13pw)

 

inicjatywa: +6

 

szybkość: 9 metrów, latanie 15 metrów (średnia)

 

klasa pancerza: 17 (+1 rozmiar, +2 Zr, +4 naturalny), dotykowy 13, nieprzygotowany 15

 

bazowa premia do ataku/test zwarcia: +3/-1

 

atak: pazur +4 wręcz (1)

 

front/zasięg: 1,5m/1,5m

 

specjalne ataki: broń oddechowa, zdolności czaropodobne, wezwanie mefita

 

specjalne cechy: redukcja obrażeń 5/magia, widzenie w ciemnościach 18m, widzenie we mgle, szybkie leczenie 2*

 

rzuty obronne: Wt +3, Rf +5, Wo +3

 

atrybuty: Si 10, Zr 14, Bd 10, In 6, Md 11, Ch 15

 

umiejętności: Blefowanie +8, Ciche poruszanie +11, Dyplomacja +4, Nasłuchiwanie +7, Przebieranie +2, Ukrywanie +12, Wyzwalanie się +8, Zauważanie +6

 

atuty: Uniki, Ulepszona Inicjatywa

 

środowisko: Quasi-żywiołowy Plan Pary

 

skala wyzwania: 3

 

skarb: standardowy

 

charakter: zwykle neutralny

 

rozwój: 4-6 KW (mały), 7-9 KW (duży)

 

dostosowanie poziomu: +3

 

Mefity mgły uważają się za doskonałych szpiegów i uwielbiają szpiegować inne mefity

 

Mefity mgły mówią wspólnym i wodnym.

 

Nigdy nie angażują się w walkę wręcz, chyba, że zostaną osaczone, lecz nawet wtedy będą próbowały ucieczki.

 

Broń oddechowa (su): Może zostać użyta 3 razy w ciągu godziny jako akcja standardowa. Tworzy kulę gęstej, zielonej mgły, która okrywa jedną ofiarę w zasięgu 3 metrów. Musi ona wykonać rzut obronny na Wytrwałość o ST 20. Nieudany oznacza otrzymanie 1k4 obrażeń od trucizny i oślepienie na 1k4 rundy.

 

Zdolności czaropodobne (sp): Raz dziennie mefit mgły może przyjąć postać gazową jak po rzuceniu zaklęcia Gazowa forma przez 5-poziomowego czarodzieja. Raz dziennie mefit mgły może stworzyć Ścianę mgły (poziom rzucającego 3)

 

Wezwanie mefita (sp): Raz dziennie mefit może wezwać innego mefita (lodu, mgły lub wody- równa szansa na każdego) tak jak korzystając z czaru Wezwanie potwora rzucanego przez 3-poziomowego czarującego, lecz z 20% szansą powodzenia. Wezwany mefit przez godzinę nie może korzystać z tej mocy.

 

Szybkie leczenie (ex): Mefit mgły otrzymuje szybkie leczenie tylko jeśli znajduje się we mgle.

 

Widzenie we mgle (ex): Mefit mgły widzi normalnie przez każdą mgłę.


Komentarze do starszych artykułów tymczasowo niedostępne...