Regulamin lubelskich turniejów Mordheim

Autor: Jezus & Motor & Gonzo Redaktor: GONZO

Dodane: 11-11-2006 13:51 ()


Regulamin lubelskich turniejów Mordheim:

1. Organizatorem turnieju jest Lubelskie Stowarzyszenie Fantastyki „Cytadela Syriusza"

2. Na turnieju obowiązują zasady z Living Rulebook ( do ściągnięcia ze strony http://www.mordheim.com/), oraz Mordheim Annual.

3. Turniej odbywa się w formie kampanii.

4. Uczestnik turnieju musi posiadać przy sobie: - figurki (gra „proxami" jest niedozwolona, nie ma zasady „WYSIWYG"), - oryginalną i czytelnie wypełnioną kartę warbandy (tą z 6 slotami), - wydruk bądź xero oryginalnych zasad warbandy i najemników bądź ekwipunku, których używa lub będzie używał, - miarkę i kilka k6.

5. Rozpiski należy przygotować na 500 gc (Marienburgers 600 gc)

6. Początkowa banda może posiadać tylko jednego najemnika.

7. Każdy gracz otrzyma kartę gracza, w której zobowiązany będzie wpisywać wyniki gier oraz swój rating po każdej grze, przeciwników itp.

8. Zgłoszenia można przesyłać na adres: ligamordheim@o2.pl (zgłoszenie powinno zawierać: imię, nazwisko, nazwę bandy, nazwę klubu, z jakiego jest gracz, miasto oraz rating bandy). UWAGA: Liczba graczy ograniczona - 20 osób. O udziale w turnieju decyduje kolejność zgłoszeń. Na turniej można również przyjść w dniu turnieju, ale gracz zostanie dopuszczony tylko jeśli będą jeszcze wolne miejsca i będzie nieparzysta liczba graczy.

9. Podczas Turnieju obowiązuje tabela Alternatywnych Trafień Krytycznych (LRB s. 115). Sztylet nie zadaje obrażeń krytycznych. Stalowy Bat traktowane są jak broń obuchowa.

10. Do turnieju dopuszczone są warbandy:

  • Mercenaries:

- Reiklanders z Mordheim Rulebook

- Middenheimers z Mordheim Rulebook

- Marienburgers z Mordheim Rulebook

  • Cult of the Possessed z Mordheim Rulebook
  • Witch Hunters z Mordheim Rulebook
  • The Sisters of Sigmar z Mordheim Rulebook
  • The Undead z Mordheim Rulebook
  • Skaven Clan Eshin z Mordheim Rulebook
  • Orc & Goblins z 2002 Annual
  • Dwarf Treasure Hunters z 2002 Annual
  • Ostlanders z 2002 Annual
  • Averlanders z 2002 Annual
  • Kislevites z 2002 Annual
  • Beastmen Raiders z Empire In Flames
  • Carnival of Chaos z Empire In Flames

oraz Hired Swords:

  • Pit fighter z Mordheim Rulebook
  • Ogre Bodyguard z Mordheim Rulebook
  • Halfling Scout z Mordheim Rulebook
  • Warlock z Mordheim Rulebook
  • Freelancer z Mordheim Rulebook
  • Elf Ranger z Mordheim Rulebook
  • Troll Slayer z Mordheim Rulebook
  • Imperial Assassin z 2002 Annual
  • Tilean Marksman z 2002 Annual
  • Beasthunter z Empire In Flames
  • Highwayman z Empire In Flames
  • Roadwarden z Empire In Flames
  • The Arabian Merchant z Town Cryer 22 *
  • Kislev Ranger z Fanatic Magazine
  • Halfing Thief z Fanatic Magazine
  • Dwarf Treasure Hunter z Fanatic Magazine
  • Elf Mage z Fanatic Magazine

12. Wszystkie czary i modlitwy będą losowo wybierane przed pierwszą bitwą.

13. Turniej przewiduje 5 bitew 1 vs 1, każda do 80 minut, jeżeli gracze nie zdąża skończyć bitwy w 80 minut wówczas bitwa kończy się remisem GRY 1-3: Pary ustalane będą na podstawie ilości punktów „z gry" zdobytych przez graczy w ostatniej bitwie (I), a następnie na podstawie ratingu (II). Malejąco. (a) GRY 4-5: Pary ustalane będą na podstawie całkowitej ilości punktów „z gry" posiadanych przez graczy po ostatniej bitwie (I), a następnie na podstawie ratingu (II). Malejąco. a) w pierwszej grze każdy z graczy posiada"0" punktów z gry więc decyduje tylko rating Po każdej bitwie następuje 20 minut przerwy na rozwoje, explorację, rekrutację najemników itp. W pierwszej bitwie przeciwnicy dobrani będą w pary na podstawie ratingu, w następnych bitwach na podstawie posiadanych punktów (ewentualnie w zależności od ratingu warbandy). **

14. ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW:

  • Wygrana - 7 pkt
  • Remis - 3 pkt
  • Przegrana - 1 pkt
  • wynik jest modyfikowany o +0,5 pkt za każde kolejne pełne 25% różnicy w stratach zadanych w stosunku do strat poniesionych. Punkty te mogą być doliczone zarówno do punktów wygranego jak

i przegranego.

  • za OoA 2 herosów przeciwnika - 0,5 / za każdych 2 herosów (do max. 1 na bitwę)
  • za zakończenie zwycięstwem bitwy w czasie do:

20min - 1 pkt, 30min - 0,5 pkt,

  • PUNKTY KARNE - WP (Worst Play) Jeśli gracz będzie przeklinał, przeszkadzał, nie będzie trzymał się terminów, będzie utrudniał rozgrywkę itp. może zostać ukarany maksymalnie 1 punktem Karnym (WP) na grę. Jeśli gracz przekroczy limit 3 punktów automatycznie zostaje zdyskwalifikowany z turnieju. O przyznaniu tych punktów decyduje sędzia, do którego należy zgłaszać niewłaściwe zachowanie współgraczy.

15. KLASYFIKACJA KOŃCOWA

  • O kolejności na podium decyduje łączna liczba punktów „z gry" i „WP". Gracz z najwyższą ich liczbą wygrywa.
  • W przypadku remisu, o wyższym miejscu decyduje mniejsza ilość punktów „WP".
  • W przypadku takiej samej ilości punktów „WP", o wyższym miejscu decyduje większa liczba „z gry".
  • W przypadku takiej samej ilości punktów „z gry", o wyższym miejscu decyduje niższy rating bandy [przed ostatnią grą].
  • W przypadku takiego samego Ratingu decyduje, jeśli miało miejsce, bezpośrednie starcie między graczami. Jeśli nie było bezpośredniego starcia gracze zajmują miejsce w klasyfikacji wspólnie.

* przedmioty z rynku Foreign Wares nie obowiązują

** Gracze nie mogą się spotkać ze sobą dwa razy po kolei.

 


Komentarze do starszych artykułów tymczasowo niedostępne...